Gå til innhold

anbefal meg et lønnsomt betalingskort! TAkk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten årsavgift. jeg har ustabil inntekt, men masse oppspart. jeg vil gjerne tjene opp noe mens je likevel skal betale for ting. 
jeg har til nå brukt SAS Travel  Cash som har skiftet til Travel Wallet. Synes det er et forferdelig tungvindt kort å bruke! tar 2-3 dager før pengene er på kortet, i tillegg har de kommet med masse rare regler :( og opptjeninga er så latterlig dårlig. 

Anonymkode: 6024a...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trumf Mastercard. Men si fra om at du IKKE skal ha papirfaktura (ettersom det koster gebyr å sende ut). Det er gratis å ha om man velger uten papirfaktura.

Anonymkode: 56a64...8ce

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trumf Mastercard. Men si fra om at du IKKE skal ha papirfaktura (ettersom det koster gebyr å sende ut). Det er gratis å ha om man velger uten papirfaktura.

Kan du betale hele beløp eller deler de det opp? føelr det fort blir en stressfaktor! Kan man tjene poeng ved handel i utlandet også? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du betale hele beløp eller deler de det opp? føelr det fort blir en stressfaktor! Kan man tjene poeng ved handel i utlandet også? 

Det heter Trumf Visa. Jeg skrev feil. Det er et kredittkort. Man får 0,5 % av kjøp i utlandet. 0,5% i enkelte nettbutikker. Og 1% ekstra bonus på Kiwi (og Joker?). Jeg betaler alltid alt jeg skylder innen fristen hver mnd. 

Skrevet

"Trumf Visa
2 prosent Trumfbonus på dagligvarer i butikker tilknyttet Trumf, og 0,5 prosent på alt annet. Ingen øvre tak på bonusen.

Følgende butikker er knyttet til Trumf: Eurospar, Jacobs, Joker, Kiwi, Meny, Spar."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...