AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Hei, har begynt å telle kalorier for å gå litt ned i vekt og ser at middagene jeg lager ligger mellom 500-800kcal. Er dette veldig mye? Daginntaket er der jeg vil ha det, så det jevner seg jo ut, men uansett Anonymkode: f5eea...cfb
HanDerreRåbert Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, har begynt å telle kalorier for å gå litt ned i vekt og ser at middagene jeg lager ligger mellom 500-800kcal. Er dette veldig mye? Daginntaket er der jeg vil ha det, så det jevner seg jo ut, men uansett Anonymkode: f5eea...cfb Nei, dette er normalt. Teller også kallorier og ligger på alt mellom 350-850 på middag 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Ligger stort sett på mellom 400 og 700 kalorier på middag, det er det desidert største måltidet i løpet av dagen. Lunsj er ca 400 - 500 kalorier, og frokost er 400 kalorier. Så kommer mellommåltider, kveldsmat etc. Anonymkode: c1681...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå