Gå til innhold

American Pie 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare opplyse at American Pie 2 vises halv ti på TV3 i kveld. American Pie er jo en klassiker for vi som var unge på slutten av 90 og begynnelsen av 2000 tallet, jeg har ikke sett AP2 på minst 15 år og skal sette meg foran TV skjermen i kveld bare for nostalgiens skyld.

Anonymkode: 6fd82...292

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke en tråd for det

Anonymkode: c2c43...c90

• Liker 1
Skrevet

Oppretter du tråder for alle andre TV program også? 

Anonymkode: 67130...1d2

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare opplyse at American Pie 2 vises halv ti på TV3 i kveld. American Pie er jo en klassiker for vi som var unge på slutten av 90 og begynnelsen av 2000 tallet, jeg har ikke sett AP2 på minst 15 år og skal sette meg foran TV skjermen i kveld bare for nostalgiens skyld.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det går helt fint å lage en tråd om det. Tusen takk!

Anonymkode: f565d...eb4

Skrevet

Ah! American Pie! Gode minner :) flott film. Men må nesten se 1,2 og 3 i ett egentlig. Kankje legge til Reunion og i den lista 😁

Akkurat nå går det i idol. Før jeg så skal videre å se tirsdagens episode av manifest og kveldens episode av greys anatomy 👍🏻 

• Liker 2
Skrevet

Ikke min tekopp, men god fornøyelse! :) 

Skrevet

Man trenger ikke og opprette noen tråder, men fok gjør det når de vil ha en mening fra andre folk.

Oppretter du tråder for alle andre TV program også? 

Anonymkode: 67130...1d2

Ja, jeg oppretter en tråd for hvert eneste TV program/film som er kommer på TV.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ariana807 skrev:

Ah! American Pie! Gode minner :) flott film. Men må nesten se 1,2 og 3 i ett egentlig. Kankje legge til Reunion og i den lista 😁

Akkurat nå går det i idol. Før jeg så skal videre å se tirsdagens episode av manifest og kveldens episode av greys anatomy 👍🏻 

Ja, rektig. AP 1 og 2 er på mange måter nostalgi for mange som var unge på slutten av 90 og i begynnelsen av 2000 tallet, og det er fint og mimre tilbake. Og det faktum at det nesten er 20 år siden AP1 kom ut, får meg til og føle meg utrolig gammel.

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er til bry for deg og ikke interesserer deg så bare hopper du over innlegget.

Man MÅ ikke ha egen tråd for Beatles, spaghetti eller sminkefjerner heller, men de blir opprettet likevel og de som er interessert leser, andre hopper over.

Anonymkode: 2c994...888

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, rektig. AP 1 og 2 er på mange måter nostalgi for mange som var unge på slutten av 90 og i begynnelsen av 2000 tallet, og det er fint og mimre tilbake. Og det faktum at det nesten er 20 år siden AP1 kom ut, får meg til og føle meg utrolig gammel.

20 år???

:hakeslepp:

Åh gud

Anonymkode: 2c994...888

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så gammelt. :)

Anonymkode: b65f7...2bb

Skrevet

En av mine favorittkomedier. Bra du tipset om dette,  skal se på i kveld 

Anonymkode: 67aac...738

• Liker 1
Skrevet

Americsn pie 2 og reunion er på netflix også, for de som misset i går kveld :)

Anonymkode: 0ac64...9a3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så gammelt. :)

Anonymkode: b65f7...2bb

Nesten 20 år, 1999 kom første film ut :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...