Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om en som går i ensfarget t-shorte eller genser som er: Blå? rød? Grønn? Gul? Svart? Brun? Grå? Beige? Hvit? Lilla? Rosa?

Anonymkode: e949e...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg tenkt noe spesielt om det? :klo: 

Anonymkode: df1ad...088

Skrevet

Da tenker jeg, herreguuuud! Hvorfor går den personen med ENSFARGEDE klær? For en looooser! 

:sarkasme: 

Neida, det gjør jeg selvsagt ikke. Jeg tenker heller at den som stiller slike spørsmål har litt for god tid til å tenke, er fryktelig uselvstendig og lager problemer ut av ingenting. Det er ingen ting i hele verden som er galt med ensfargede klær. Uansett farge, så er det ikke «ensfargetheten» det er noe galt med. Noen kler rosa og noen kler grønt. Noen kler store klær og noen kler små. Noen kler korte ting og noen kler lange. Ingen kler alt. 

Skrevet

Det blir for mye farger. Jeg foretrekker svart og 3 shades of grey. Mørk, lysere og litt lysere enn det. Men ikke hvitt på klær, som ikke skal soves i. Blå jeans er greit. Jeg forstår meg ikke på folk som er så jævla fargerike. 

Skrevet

Var bare ett spørsmål som ikke betyr noe. Spurte bare kun om ensfarget fordi da begrenset jeg spørsmålet mitt litt. Var ikke så bokstavelig da

Anonymkode: e949e...a0a

Skrevet

Jeg liker fargerike tskjorter, bruker det mye over langermet tskjorte eller pologenser. Men de er sjelden helt ensfarget ettersom de fleste tskjortene jeg har er fra adidas, nike, puma, champion etc, så logoen er enten hvit eller en annen farge. Mine grå og svarte eller pastellfargede havner under den langermede og gjør tskjortejobben mens de fargerike lyser opp hverdaen. Noen har små logoer, andre på hele magen. Elsker farger. Endelig er det tilbake. Knallrødt, knallgult, burgunder og mørkegrønt er favorittene for tiden. På jobb bruker jeg en mer diskret genser over. I dag ble det en svart Vans tskjorte innerst, så en hvit langermet fra Nike med Just do it i rødt på ermene og en knallrød adidas med svart logo ytterst. Men nå har jeg en sporty stil også. Passer ikke om man er tantete. 

Anonymkode: 055b1...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...