Gå til innhold

Hvorfor legger han meg til så etter en stund sletter meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever en som jeg har prata litt med. Vi adda hverandre på snap og slikt, snakke masse. Så uten å ha pratet i 2 dager var jeg blokkert..? Så går det er par måneder og han legger meg til igjen og skriver til meg akkurat som om ingenting har skjedd.. Så går det er par uker så er jeg blokkert igjen! Så går det et halvt år, legger meg til igjen og skriver IGJEN som om ingenting skulle skjedd. Denne gangen er jeg så lei av at han skal være så av og på, ustabil (whatever).. så kommer bare til å ignorere han denne gangen egt. Så får vi se hva han gjør med det. 

Hva gjør du når folk gjør slikt og hvorfor er noen sånn? 

Anonymkode: bdb2d...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innser at den kanskje skulle vært på «dating og singelliv». Vu har liksom matcha før på tinder og planlagt å møtes osv.. 

Skrevet

Fyren leter etter noe bedre, finner det, blokker, funker ikke, åpner blokkeringen igjen. Greit å ha deg der i tilfelle. 

Dette løser du enkelt ved å blokkere han. For godt.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Sendte dette til han da han spurte hvorfor jeg var så kald mot han nå😂😂😂 

«Sorry as men orker ikke bruke tiden på folk som skal være så av og på. Ta opp igjen kontakt etter å ha blokkert meg om og om igjen. Gidder ikke ustabile folk som ikke vet hva de vil og som til stadig bare ghoster sånn :-))» 

Hva tenker dere?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Fyren leter etter noe bedre, finner det, blokker, funker ikke, åpner blokkeringen igjen. Greit å ha deg der i tilfelle. 

Dette løser du enkelt ved å blokkere han. For godt.

Jeg oppfatter det dit at fyren kanskje bare er veldig umoden og ser dette som en måte å få oppmerksomhet på.
Eller at han får angst med tanke på kontakten, folk er rare. 
Hvorfor kommer alltid dere kvinner med den påstand at menn er ute etter noe bedre enn ts? dere er en bitter gjeng her inne.

Anonymkode: 758c8...0ed

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfatter det dit at fyren kanskje bare er veldig umoden og ser dette som en måte å få oppmerksomhet på.
Eller at han får angst med tanke på kontakten, folk er rare. 
Hvorfor kommer alltid dere kvinner med den påstand at menn er ute etter noe bedre enn ts? dere er en bitter gjeng her inne.

Anonymkode: 758c8...0ed

Ingen normale oppegående folk med skamvett gjør slikt. Det at han i det heletatt tør å bare legge meg til igjen lenge etter å ha blokkert og starte samtale som om igjen har skjedd «wow du er såå vakker!;))😏» var det han skrev og jeg bare «👍🏼» var svaret mitt.. Tenker han eier ikke respekt eller sosiale antenner. Folk som ghoster vil jeg ikke ha noe med å gjøre og det må han finne seg i

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen normale oppegående folk med skamvett gjør slikt. Det at han i det heletatt tør å bare legge meg til igjen lenge etter å ha blokkert og starte samtale som om ingenting* har skjedd «wow du er såå vakker!;))😏» var det han skrev og jeg bare «👍🏼» var svaret mitt.. Tenker han eier ikke respekt eller sosiale antenner. Folk som ghoster vil jeg ikke ha noe med å gjøre og det må han finne seg i

Skrivefeil ja

TS

Skrevet

Jeg finner det heller merkelig at en personlig adder deg, etter man har slettet vedkommende et halvt dusin ganger. Det sliter jeg med å forstå. 

Anonymkode: 14bf1...4ae

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte dette til han da han spurte hvorfor jeg var så kald mot han nå😂😂😂 

«Sorry as men orker ikke bruke tiden på folk som skal være så av og på. Ta opp igjen kontakt etter å ha blokkert meg om og om igjen. Gidder ikke ustabile folk som ikke vet hva de vil og som til stadig bare ghoster sånn :-))» 

Hva tenker dere?

Bra du sa ifra!

Har han svart?

Anonymkode: ce100...5d0

• Liker 2
Skrevet

Han leste meldingen bare som forventet..... Svarer han ikke så får jeg sende han melding «ingenting å si altså?» o.l. 

For en umoden fyr og hele 25 år er han

Skrevet

Blokker han uten å oppheve blokkeringen. Han fortjener det

Anonymkode: 5c264...bc7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

hvorfor har du ikke spurt ham i samtaler tidligere, rett ut, "hvorfor blokkerer du meg?" Det der hadde jeg aldri giddet. Man vet når man blokkerer så dette gjør han tydeligvis for oppmerksomhet eller for at du skal bli mer interessert. Sånn av og på opplegg fungerer for enkelte, damer har det med å bli mer interessert når de plutselig blir avvist. Kjent sak at varm og kald ofte fungerer. Jeg hadde ikke giddet å skrive mer for å få svar, han viser bare at han er umoden og useriøs. Jeg hadde blokkert og ikke brukt mer tid på en sånn type. 

Anonymkode: 08594...617

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommuniserer med dem og spør hvorfor de gjør sånn. Hvorfor har ikke du gjort det samme? Vi kan ikke vite hvorfor han gjør som han gjør. Vi kjenner ham ikke.

Anonymkode: 17125...a7a

• Liker 1
Skrevet

Ene gangen vi hadde kontakt hadde han dame så ble det slutt mellom dem. Etter en stund var jeg blokkert igjen... Så jeg vet virkelig ikke... står nå at han er singel da.

TS

Skrevet

Sendte han melding 

« Ingenting å si altså?:))» 

Venter på svar nå

TS 

Skrevet
På 2.11.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Han leste meldingen bare som forventet..... Svarer han ikke så får jeg sende han melding «ingenting å si altså?» o.l. 

For en umoden fyr og hele 25 år er han

Hadde IKKE skrevet et ord mer til han. Blokker han- for godt! 

Anonymkode: b0d43...238

• Liker 3
Skrevet

Jøss jeg fikk svar av han

«Jeg skjønner jo at det er litt kjedelig for deg»

Herregud

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss jeg fikk svar av han

«Jeg skjønner jo at det er litt kjedelig for deg»

Herregud

TS

Blokker han og kom deg videre

Skrevet
3 minutter siden, Kalmie skrev:

Blokker han og kom deg videre

Kan ikke. Skal spørre han hvorfor han holder på slikt...

TS 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke. Skal spørre han hvorfor han holder på slikt...

TS 

Så du vil gi han bekreftelse på at det han gjør funker? 

Anonymkode: 5c264...bc7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...