Lillemilla Skrevet 24. mars 2005 #1 Skrevet 24. mars 2005 Hei jenter! Her er en ny 2006 brud til samlingen deres! Vi endret status fra "Samboere" til "Forlovet" 23. desember 2004 og datoen er satt til 3. juni 2006. Jeg har en masse tanker om bryllup og planlegging og vi har allerede begynt å se for oss hvordan bryllupet skal feires (forresten, med tanke på alle supertidlige planleggere her på forumet kan jeg vel ikke si "allerede"). Jeg har lest en hel masse i dere andres dagbøker her siden jeg ble oppmerksom på forumet for et par dager siden, og jeg må si jeg er ganske imponert over all kreativitet og tiltakslyst flere av dere innehar! Hvis jeg bare finner ut hvordan jeg gjør det, skal jeg lage meg en dagbok selv også! Så, hei jenter!! Jeg håper det blir koselig å være her med dere! :D
AvaAdore Skrevet 24. mars 2005 #2 Skrevet 24. mars 2005 velkommen til oss!! Jeg er sikker paa at du kommer til aa kose deg her!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #4 Skrevet 24. mars 2005 Så gøy med enda ei 2006-brud!!!! Fører deg opp på lista vår eg! For å lage dagbok går du berre inn på det forumet som heiter "bryllupsdagbøker", og lagar deg eit innlegg! Gledar meg til høyre meir frå deg!!!!
Calla Skrevet 25. mars 2005 #9 Skrevet 25. mars 2005 Gleder meg til å følge med på planleggingen din!
Gjest gjesta Skrevet 25. mars 2005 #11 Skrevet 25. mars 2005 Velkommen Gøy å skrive dagbok, så har du tankene & minnene for livet når du leser senere
Ms Lilja Skrevet 25. mars 2005 #12 Skrevet 25. mars 2005 Velkommen hit Jeg er også relativt fersk her, men nå vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten. Masse hjelp og ideer, flotte folk her inne :-)
solisol Skrevet 28. mars 2005 #14 Skrevet 28. mars 2005 Litt sent, men velkommen til KG. Her inne er det en flott gjeng, så hvis du lurer på noe er det bare til å skrike ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå