Gå til innhold

Kjæresten selger Hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten til min 16 åring selger hasj.

Di har vært sammen i 5 mnd. Fikk just greie på det. Tenker å prate med han om det. Hvordan bør jeg gå frem ?

Anonymkode: 44c5a...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Di har vært sammen i 5 mnd. Fikk just greie på det. Tenker å prate med han om det. Hvordan bør jeg gå frem ?

Jo, du sier at du vet om det, og kommer til å anmelde det. Hva tenkte du å si egentlig? 

Anonymkode: c8ddd...1ef

• Liker 1
Skrevet

Maybe du should sende him en text.

Anonymkode: 9fab6...3ae

• Liker 1
Skrevet

Hadde tatt det opp med dattera di først. Spør hva hun tenker rundt dette. 

• Liker 3
Skrevet

Kanskje foreldrene hans bør snakke med han om det istedenfor?

• Liker 4
Skrevet (endret)

TS: hvordan fikk du vite det? Vet datteren din det? Vet foreldrene hans det? Jeg tenker det mest naturlige er at du snakker med hans foreldre og lar dem ta det opp med ham. Du bør konsentrere deg om ditt eget barn.

Endret av lillesky
  • Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville først finne ut av hvor involvert 16 åringen var i hasj salget og så gått frem ut fra det jeg fikk vite.

Skrevet

Snakk med datteren din først, så sier du ifra til foreldrene hans. Dette er ikke din sak, men å ha det i huset ditt - det kan du nekte han og datteren din. 

Skrevet (endret)

Ts, jeg aner ikke hvordan man angriper sånt, men ville aldri bare trukket på skuldrene av det 

Endret av lillesky
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville tatt med datteren og flyttet langt vekk! Nyere forskning viser at hasj gir ungdom varige hjerneskader.

Anonymkode: ac114...385

• Liker 1
Skrevet

Han selger vel ikke bare hasj, å din datter røyker eller så kommer hun til å gjøre det. Du må da reagere menneske, hun er fortsatt ett barn å du kan spare henne for mye smerte viss du hjelper henne bort fra han. Bare ikke bli en fiende, så du skyver henne fra deg og enda nærmere han. Hjertet mitt blør av å lese sånn. 

Anonymkode: 9e858...71c

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt med datteren og flyttet langt vekk! Nyere forskning viser at hasj gir ungdom varige hjerneskader.

Det er ikke hasjen som er farlig, det er miljøet hun kan komme inn i å faren for at hun kan rote seg bort i hardere stoffer.

Anonymkode: 9e858...71c

• Liker 2
Skrevet
På 2.11.2018 den 15.32, Kalmie skrev:

Kanskje foreldrene hans bør snakke med han om det istedenfor?

Etter å ha jobbet med folk noen år, er det der et moderne problem blant yngre foreldre. Ikke ha noe som helst tiltak for andre en egnes avkom, fordi "det er ikke mitt problem".

Anonymkode: 5b1cf...c1c

• Liker 1
Skrevet
På 2.11.2018 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Er også motstridende forskning. Og hasj er ikke hasj. Cannabis med mye thc kotra cbd er mest uheldig. Men er enig i at ungdom skal holde seg unna rus i det store og hele. Alkohol reduserer også hjernekapasiteten permanent blant folk med ikke fult utvilet hjerne.

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha jobbet med folk noen år, er det der et moderne problem blant yngre foreldre. Ikke ha noe som helst tiltak for andre en egnes avkom, fordi "det er ikke mitt problem".

Eller fordi foreldrene hans har ansvaret for han og vet hvilke tiltak som funker. Ikke særlig kult at andre voksne skal begynne å oppdra deg når du er ungdom kan jeg tenke meg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og forherligelse av brudd på norsk lov.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...