Gå til innhold

Her "lukter det svidd" vel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en ukes tid siden fant jeg en kjole på nettet som var til salgs. Selger bodde et annet sted i landet og skrev at kjolen ikke var brukt. Jeg mailet henne og fikk til svar at hun var på påskeferie så hun skulle sende meg mål og bilder når hun var hjemme igjen. Denne kjolen skulle hun ha 4500 kr. for.. Greit nok det...

Så i går ettermiddag satt jeg og lette litt på nettet etter butikker med brudekjoler. Fant en butikk i samme by som hun som skulle selge kjolen kom fra..

DER fant jeg noe rart.. Kjolen hun skulle selge. Butikken brukte samme bilde som henne. Kjolen var på salg til 2900 kr. med en førpris på 3900 kr.

Er ikke dette litt snålt da? Ikke nok med det, men i annonsen (som hun dama hadde skrivd) var det så og si identisk tekst som butikken hadde...

For meg ser det ut som om hun har kjøpt kjolen billig og forsøker å selge den dyrt videre...

Eller hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ser det ut som om hun har kjøpt kjolen billig og forsøker å selge den dyrt videre...

Eller hva tror dere?

:Nikke:

Skrevet

Ser jammen sånn ut for meg også.... Ligg unna!

Skrevet

Sånn lovmessig sett er det ikke sikkert vedkommende har gjort noe galt, det er mange som kjøper ting og selger dyrt videre. Men enig i at dette virket rart. Som en hovedregel bør man vel være litt mistenksom i utgangspunktet, når man kjøper noe av privatpersoner. Følg den magefølelsen du har nå og ligg unna ja!

Skrevet
Sånn lovmessig sett er det ikke sikkert vedkommende har gjort noe galt' date=' det er mange som kjøper ting og selger dyrt videre. Men enig i at dette virket rart. Som en hovedregel bør man vel være litt mistenksom i utgangspunktet, når man kjøper noe av privatpersoner. Følg den magefølelsen du har nå og ligg unna ja![/quote']

:Nikke:

Skrevet

Strengt tatt er det helt lovlig, men jeg ville heller ha kjøpt et sted jeg så den var billigere, var jeg deg, og gjort vedkommende oppmerksom på at man kunne få den mye billigere i butikken...

Skrevet

Ikke sikkert hun har kjøpt kjolen her i Norge og det er heller ikke så rart at hun bruker bilder og beskrivelse som vi finner på nettet av kjolen, det er det mange som gjør.

Men klart det er smartere av deg å kjøpe kjolen der du får den billigst :wink:

Gjest sully
Skrevet

det er mange som kjøper og ombestemmer seg og selger på nytt og bruker bilder de finner på nett.

Men det er rart at hun ville ha prøvd å selge deg noe hun tjener under 1000 kr på? jeg ville ikke ha anstrengt meg liksom........... :tunge1: kjøp heller kjolen der du får den 1000 kr billigere du :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...