AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Okei, føler meg veldig teit som stiller dette spørsmålet, men det har vært i tankene mine lenge nå. Jeg og faren min har aldri hatt sånn veldig bra kontakt. Jeg har vært på besøk og sånt, men har alltid bodd hos moren min, og helt ærlig så har forholdet vårt alltid vært litt anstrengt. Jeg har en bestemor på pappa sin side som er veldig gammel og sengeliggende. Samme med faren min så har jeg aldri hatt så god kontakt med bestemoren min heller. Jeg er glad i henne, og jeg vet at hun er veldig glad i meg, og vi besøker henne når vi er hjemme i feriene. Som sagt er hun veldig gammel, og jeg vet at det nærmer seg dagen der hun dør. Jeg tenker mye på det. Jeg lurer på om faren min ringer oss med nyheten, og om han blir å gråte. Jeg lurer også på om jeg blir å gråte, eller om det tar litt tid før det går opp for meg. Jeg har aldri sett pappa gråte, og blir heller ikke overrasket om han ikke gråter når hun dør. Hva skal jeg si når han en dag kommer med nyheten? Jeg blir faktisk litt stressa av tanken, vet ikke om det er skikkelig teit av meg.. Men hva hadde dere sagt? Anonymkode: accfb...9aa
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 "Det var trist å høre. Takk for at jeg fikk beskjed. " ❤ Anonymkode: 899ea...ac0 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Takk for beskjed, det var trist.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Ofte får man en reaksjon som ikke kan planlegges. Ta det på sparket. De gangene jeg har kjent at jeg faktisk ikke føler "nok" spør jeg alltid "hvordan går det med deg?". For da er ofte den personen som ringer mye mer berørt enn meg. Jeg har også sagt ting som "det er en trøst at hun slipper mer" (lidelse). Eller "kan jeg hjelpe med noe?" (praktisk, begravelse). Anonymkode: 72cbc...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå