Gå til innhold

Mann som sutrer over lite sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så teit.. Går det mer enn to dager uten sex, så begynner han å sutre... Dette er så siiiinnsykt turn off, at jeg bare overser det og ønsker heller ingen sex..   Og så kan det gå flere uker til neste gang.. Frem til da, så gjør han nummere ut av det.. Slik ligger lenge å ser i lufta etter at vi har lagt oss før han skrur av lyset, snur seg og sier snurt: godnatt. 

Til slutt, når jeg er lei av dårlig stemning, så tar jeg initativet, og så er det god stemning til neste gang det går mer enn to dager..

Er det flere som er sånn??

Om han bare hadde godtatt at det noen ganger kan være litt lengre tid imellom (max fem-seks dager), så hadde vi jo sluppet disse laaaange periodene uten sex, med dårlig stemning..

Om vi har snakket om det? JA... dette har vert en evig krangel i vårt forhold.

Anonymkode: fe654...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er helt lik. Sutrer som en unge hvis han ikke får sex. Sexy? Not so mutch...

Anonymkode: b390a...0dc

• Liker 12
Skrevet

Tar han noe initiativ selv, eller sutrer han bare? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Roci skrev:

Tar han noe initiativ selv, eller sutrer han bare? 

Han kan "prøve seg" etter at jeg har sovnet og lignende. Når han da blir avvist/jeg ikke reagerer så er det kriiiiiise

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er helt lik. Sutrer som en unge hvis han ikke får sex. Sexy? Not so mutch...

Anonymkode: b390a...0dc

Det er helt håpløst.. Og lysten blir bare mindre og mindre

• Liker 2
Skrevet

høres mer ut som en gutt enn en mann, han burde skjerpe seg

folk har forskjellig libido

hadde ikke orka en sånn partner

• Liker 5
Skrevet

Hvis han sutrer over det så si strengt ifra at du ikke tenner på en som sutrer.  Hvis han ønsker sex burde han heller være den beste kjæresten, vise deg at han setter pris på deg i hverdagen, gi deg kyss og klem uten å forvente noe tilbake. Og at da vil du automatisk gjøre det samme som han, og at sex skjer oftere fordi man evner å vise kjærlighet ellers enn bare under dyna etter leggetid. Si tydelig ifra! 

Anonymkode: f62c6...1a8

• Liker 17
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan "prøve seg" etter at jeg har sovnet og lignende. Når han da blir avvist/jeg ikke reagerer så er det kriiiiiise

Etter at du har sovnet?? Høres ikke ut som om han har mye peil på kvinnelig tenningsmønster.

• Liker 12
Skrevet

Svar fra en mann... som hadde en slik kone tidligere. Np er alt tipp topp. Å legge skylda på bare mannen her er feil. Han vil ha sex ofte? O neeeeeiii! Det betyr jo at han tenner på deg og vil ha deg! Å bli avvist gang på gang er desverre også turn off. Jeg skjønner det ikke er noe stas med mas, men sett deg i mannens situasjon? Hvordan trur du det føles for han å bli avvist gang på gang? Ja han føler seg sikkert atraktiv...

Snakk sammen og gjør en liten innsats selv. Ta intiativet selv før han gjør det. Vis at du vil ha han...

Anonymkode: f1ab3...8e4

• Liker 17
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor man skal tviholde på hverandre når man er så grunnleggende forskjellige og ikke gidder komme hverandre i møte via kompromisser engang. Sex er viktig. Og dere to bare sårer hverandre. Klart han blir minst like såra som deg av at du avviser han seksuelt hele tiden, og i tillegg seigpiner han på trass et par uker ekstra, bare for å være ekstra grei..

Anonymkode: 3e473...74a

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svar fra en mann... som hadde en slik kone tidligere. Np er alt tipp topp. Å legge skylda på bare mannen her er feil. Han vil ha sex ofte? O neeeeeiii! Det betyr jo at han tenner på deg og vil ha deg! Å bli avvist gang på gang er desverre også turn off. Jeg skjønner det ikke er noe stas med mas, men sett deg i mannens situasjon? Hvordan trur du det føles for han å bli avvist gang på gang? Ja han føler seg sikkert atraktiv...

Snakk sammen og gjør en liten innsats selv. Ta intiativet selv før han gjør det. Vis at du vil ha han...

Jeg føler mannen ikke gjør noen innsats for at det skal bli oftere heller,,,  i stedet for å være ivrig på å legge seg sammen med meg om kvelden , så kan han sitte å trykke på telefonen helt til jeg er på vei opp for å legge meg... For så å reagere og gå på badet for å pusse tenner osv..  

• Liker 7
Skrevet

Han er heller ikke ivrig på å legge ungene sine.. slik at når jeg går for å legge meg, så er han ofte i gang med ungelegging. 

• Liker 2
Skrevet

Hans avhengighet til telefonen har faktisk mesteparten av skylden

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo uansett helt idiotisk å "prøve" seg etter at TS har sovnet? Sånn som han holder på, så ødelegger han jo for seg selv. Han kan jo ikke forvente sex sånn helt ut av det blå. Mange av oss kvinner trenger litt tid på å bli "varme i trøya", det holder ikke med litt grafsing på puppene og så er vi klare, liksom.

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, Roci skrev:

Men det er jo uansett helt idiotisk å "prøve" seg etter at TS har sovnet? Sånn som han holder på, så ødelegger han jo for seg selv. Han kan jo ikke forvente sex sånn helt ut av det blå. Mange av oss kvinner trenger litt tid på å bli "varme i trøya", det holder ikke med litt grafsing på puppene og så er vi klare, liksom.

Jo jeg skjønner... ting hos dem er litt ute av rute... men for guds skyld kommuniser og vær imøtekommende... 

• Liker 1
Skrevet

Er sexen så dårlig ville jeg foretrukket å bli dumpet. 

Anonymkode: e12a7...688

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sexen så dårlig ville jeg foretrukket å bli dumpet. 

Anonymkode: e12a7...688

sexen er ikke så dårlig, det er bare det at med familie og barn, så passer det ikke alltid like bra..

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her får du ikke sympati for slikt. Mannen er en ensporet gris som sutrer og er sexavhengig. Enten får han gå i behandling, eller så må det dumpes.

Kvinnene har selvfølgelig rett her og mannen er en jævla amøbe som ikke skjønner noenting.

Så kan du snu tråden på hodet og sette de det gjelder i omvendte posisjoner. Mannen er da en knøl som ikke forstår at kvinnen trenger sex når det passer henne. Han er en avdanket tulling med ereksjonsproblemer og må snarest i terapi og behandling. Eller helst dumpes.

Dette er KG:-)

Anonymkode: 755d0...3fd

• Liker 7
Skrevet

Kjære deg, du må få i gang sexlysten din. Snakk med ham om å få deg i humøret ved å være en bra mann. Jeg er ikke veldig glad i sex, men har funnet ut at pliktsex funker fint. Da blir mannen blid, og jeg får faktisk lyst på ham da. Du må ofre litt og han må smiske. Sånn er det. 

Anonymkode: c9456...08f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så din tidligere kone hadde en suttergutt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...