Gå til innhold

Bukett med liljekonvaller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen bilder med brudebuketter med liljekonvaller ?

Har bare funnet et par bilder, men de er blitt borte for meg igjen :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde liljekonvaller i min bukett, det var kjempefint!!

Men jeg har ikke noe bilde for hånden......

*lete*

Skrevet

Et raskt søk gav dette resultatet. :D

Leeann Rimes sin bukett er på side 2. ;)

Skrevet
Jeg hadde nummer 28 med liljekonvaller i' date= alldeles nydelig :)

Det kan jeg tenke meg. Noe sånt jeg også vil ha. Du har ikke et privat bilde du kunne sendt meg da :wink:

Ble dere noe plaget av sterk lukt fra buketten under middagen? Har en litt allergisk svigermor skjønner du. Og selv om hun kommer til å ta exstra dose medisin denne dagen så vil jeg jo ikke ta livet av henne..hehe

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde buketten rett foran oss på bordet, men merket ikke noe lukt i det hele tatt.....

Skal se hva jeg får til med bilde.

Skrevet
Jeg hadde nummer 28 med liljekonvaller i' date= alldeles nydelig :)

Men det er jo ingen liljekonvaller i denne?? :klø:

Derimot er det callaliljer, roser og eføy. Var det callaliljer du egentlig mente, Tex?

Buketter av bare liljekonvall er for øvrig noe av det nydeligste som finnes! I USA regnes det som den mest elegante og "classy" brudebuketten av alle... :wink:

Det var et av mine alternativer, i tillegg til peoner, og Stargazer-lijer som jeg til slutt bestemte meg for.

Skrevet

trur hun mente at hun hadde de istedenfor noen av de som er i buketten på bildet....eller misforstod jeg?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, jeg mente akkurat det jeg skrev, at jeg hadde den buketten med liljekonvaller i :wink:

Nå leter jeg fortvilet etter et bilde av min bukett, der konvallene kommer tydelig frem.......

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg omsider fått det til Vendelin, så hvis du sender meg mailadressen din, så kan jeg sende det til deg :wink:

Skrevet

Fint med lilljekonvaler..

Men jeg er allergisk jeg... Og selv om ikke andre lukter lukten av lilljekonvaller plager det meg! Håper virkelig ikke jeg skal i bryllup med lilljekonvaller...

Skal i et bryllup med kalaer i sommer.. tror det blir grusomt jeg da - selv om jeg hiver innpå med medisiner...

Men jeg synes ikke en skal bytte blomster bare fordi at jeg er allergisk... men tenk på svigermor som sikkert skal bli tatt mange bilder av og sitte ganske nærme buketten under middagen.

Skrevet

Lilljekonvaler er så nydelige..slike vil jeg også ha i min bukett.

Skrevet

Svigermor har selv sagt at hun tar dobbel allergi medisin for vår skyld og jeg skulle ikke tenke på henne i det hele tatt. Så...da gjøre jeg ikke det:) hehe

Nydelig bukett Tex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...