AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Er så sykt nervøs og spent! Skal endelig få treffe en mann jeg har hatt mye kontakt med det siste året, og som jeg kjente litt for maaaange år siden. (Han bor ikke her, men skal hit med jobb og ha en overnatting i byen). Jeg har egentlig aldri vært på en ordentlig date før og føler meg skikkelig ute av min komfortsone 😅 (Jeg er i trettiårene 🙈) Hva skal jeg ha på meg midt i uka??? Vil jo ikke være helt stivpyntet heller, men vil ikke være for casual. Er ei skjørtedame 😊 Hva skal jeg tenke på ellers? Han ba meg med på middag men tenker likevel at det er naturlig at vi deler regningen? (Skal summen deles i to da, eller vi betale for hva vi spiste/drakk selv?) Jeg er skikkelig clueless som dere forstår... Har bare lyst til å gi et godt inntrykk og ikke gjøre små dustefeil jeg kommer til å tenke på i ettertid 😅 Hjelp...? Anonymkode: b874c...9e3
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Han inviterer på date, han betaler. Du skal kle deg skarpt og gjøre ham stolt over å vise seg ut ilag med deg.
Trøndelag84 Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Hva med en litt hverdagslig kjole eller fine bukser og en fin bluse/topp? Han betaler mener jeg. Blir det flere middagersenere betaler du
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Gå i noe du er komfortabel i. Del regningen. Anonymkode: 08825...ff8 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 I likestillingens navn tilbyr du deg å dele regningen, vi er i 2018 nå. Anonymkode: 01deb...b06 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er så sykt nervøs og spent! Skal endelig få treffe en mann jeg har hatt mye kontakt med det siste året, og som jeg kjente litt for maaaange år siden. (Han bor ikke her, men skal hit med jobb og ha en overnatting i byen). Jeg har egentlig aldri vært på en ordentlig date før og føler meg skikkelig ute av min komfortsone 😅 (Jeg er i trettiårene 🙈) Hva skal jeg ha på meg midt i uka??? Vil jo ikke være helt stivpyntet heller, men vil ikke være for casual. Er ei skjørtedame 😊 Hva skal jeg tenke på ellers? Han ba meg med på middag men tenker likevel at det er naturlig at vi deler regningen? (Skal summen deles i to da, eller vi betale for hva vi spiste/drakk selv?) Jeg er skikkelig clueless som dere forstår... Har bare lyst til å gi et godt inntrykk og ikke gjøre små dustefeil jeg kommer til å tenke på i ettertid 😅 Hjelp...? Anonymkode: b874c...9e3 Men er dette en date da? Jeg reiser endel med jobben, og tar da noen ganger kontakt med folk jeg kjenner på de aktuelle stedene, og hører om de har lyst til å treffes. Betyr ikke at jeg inviterer dem på date. Anonymkode: a59a9...c65 1
Jentadi Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 (endret) Ta på noe som kan tolkes som et litt pent hverdagsantrekk. Skjørt og en enkel bluse holder lenge. Tilby deg å betale. Da slipper du å føle du skylder han noe som helst. Lykke til!😃 Endret 2. november 2018 av Jentadi 5
thinkmaster100 Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 dresscode kommer ann på hvor dere skal spise så klart skal dere på thai plassen neddi gata så er det verdagsklær som gjelder, evt så har det egentlig ikke så mye å si skal dere på noe finere er det jo greit med en finere skjorte eller noe, ikke for stivt del regninga, enklest å bare dele i 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #9 Skrevet 2. november 2018 Takk for mange svar 😊 Til deg som var usikker på om det er en date; han har sagt flere ganger at han ønsker at vi var sammen og vi har snakket om hva mulighetene våre er (mtp avstanden som er nå) så jeg er HELT sikker på at det er en date 😍 Har dere ellers noen tips? Alkohol eller ikke? Skal spise på hotellet han skal bo på og ser ikke bort ifra at han vil foreslå å snakke mer privat på rommet hans + at jeg vet at han ville vise meg noe han har med seg fra jobb... Tenker dere at jeg er luremus om jeg blir med på rommet for å snakke osv men avviser evt forsøk på sex..😬 At jeg da heller burde droppe å bli med på rommet i det hele tatt da det kan gi feil signaler? Ts Anonymkode: b874c...9e3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Takk for mange svar 😊 Til deg som var usikker på om det er en date; han har sagt flere ganger at han ønsker at vi var sammen og vi har snakket om hva mulighetene våre er (mtp avstanden som er nå) så jeg er HELT sikker på at det er en date 😍 Har dere ellers noen tips? Alkohol eller ikke? Skal spise på hotellet han skal bo på og ser ikke bort ifra at han vil foreslå å snakke mer privat på rommet hans + at jeg vet at han ville vise meg noe han har med seg fra jobb... Tenker dere at jeg er luremus om jeg blir med på rommet for å snakke osv men avviser evt forsøk på sex..😬 At jeg da heller burde droppe å bli med på rommet i det hele tatt da det kan gi feil signaler? Ts Anonymkode: b874c...9e3 Ikke bli med på rommet hvis du ikke vil ha sex...hallo??? Anonymkode: 71463...407 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke bli med på rommet hvis du ikke vil ha sex...hallo??? Anonymkode: 71463...407 Oi! Er det så opplagt altså? (Men hva med de greiene fra jobb han vil vise meg? Blir det ikke litt kleint å nekte å gå inn på rommet og stå i ganga mens han går frem og tilbake med tingene...?) ts Anonymkode: b874c...9e3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Oi! Er det så opplagt altså? (Men hva med de greiene fra jobb han vil vise meg? Blir det ikke litt kleint å nekte å gå inn på rommet og stå i ganga mens han går frem og tilbake med tingene...?) ts Anonymkode: b874c...9e3 Ja, det er så opplagt. De "greiene fra jobb" han vil vise deg, er nok en variant av "Vil du bli med meg hjem og se på frimerkesamlingen min?" Oversatt: "Skal vi dra et sted der vi kan være alene slik at vi kan ha sex?" Hvis du ikke er klar for sex, så holder du daten til å møtes for middag. Det er viktig å respektere sine egne grenser og ta ting i sitt eget tempo. Hvis han er seriøst interessert i deg, så vil han gjerne bruke tiden til å bli ordentlig kjent med deg. Anonymkode: 33276...b63 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #13 Skrevet 2. november 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Oi! Er det så opplagt altså? (Men hva med de greiene fra jobb han vil vise meg? Blir det ikke litt kleint å nekte å gå inn på rommet og stå i ganga mens han går frem og tilbake med tingene...?) ts Anonymkode: b874c...9e3 Ja. Hvorfor skal dere spise på hotellet egentlig? Med mindre du bor på et lite tettsted hvor det ikke finnes restauranter er det å spise på hotellet en dårlig ide. Jeg vet ikke om noen som spiser middag på hoteller med mindre de ikke har andre valg. Jeg ville heller ha sagt at du vil spise et annet sted. Ikke dra på det hotellet i det hele tatt du. Anonymkode: 71463...407 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #14 Skrevet 2. november 2018 Sikker på at det er HAM du liker, og ikke bare oppmerksomheten? Jeg hadde IKKE ligget med en jeg ikke har sett på flere år, som tilfeldigvis er innom byen min. Uansett hvor mye vi har pratet på tlf/Mail. Så billig gjør jeg ikke meg selv. Hvordan har det seg at du er i trettiårene og så uerfaren? Jeg synes du skal være forsiktig så du ikke bare blir utnyttet. Anonymkode: a59a9...c65
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #15 Skrevet 2. november 2018 P.S. Jeg foreslår at du kler deg sånn "ut med jobben"-fin. Og betaler selv for det du spiser og drikker, evt. dele regingen 50-50. Hvis du drikker alkohol, hold det moderat. Anonymkode: 33276...b63 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #16 Skrevet 2. november 2018 Kle deg sånn midt på treet fint. Han bør betale forresten. Ang det å bli med på rommet for at han skal vise deg noe jobb ting. Klart ting ligger mer "til rette" for at noe intimt kan skje. Men luremus er du ikke uansett. Anonymkode: 275d6...5aa
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #17 Skrevet 2. november 2018 Hmmm... Han spurte om vi kunne spise middag, jeg sa ja og spurte hvor han ville spise, han spurte om vi kunne spise på hotellet.... Jeg tenkte ikke så mye mer på det annet enn at han kanskje syntes det var praktisk iom han ikke er kjent i byen, men når dere spør så begynner jeg jo å lure litt da... Er drøssevis av gode restauranter her og han vet hva som er mine favoritter (jeg hadde faktisk en liten baktanke da jeg spurte hvor han ville spise; at han ville foreslå en av mine favoritter...) Grunnen til at jeg ikke har erfaring med dating er fordi jeg var sammen med eksen siden tenårene 😇 ts Anonymkode: b874c...9e3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #18 Skrevet 2. november 2018 Da sier du at du heller vil spise på en restaurant et annet sted, også holder du deg unna hotellet hans. Er selv mann og for meg virker det som om denne mannen du skal date håper på å få deg til sengs. Og hva er dette med å vise deg jobb greier på date? Høres bare ut som en dårlig unnskyldning for å få deg innenfor hotellrommets fire vegger. Hvem viser daten sin ting fra jobben liksom? Du bør vurdere muligheten for at han bare er ute etter et ligg og ikke noe mer. Hadde han vært oppriktig interessert hadde han ikke lagt denne planen for å få deg til sengs. Anonymkode: 71463...407 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #19 Skrevet 2. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hmmm... Han spurte om vi kunne spise middag, jeg sa ja og spurte hvor han ville spise, han spurte om vi kunne spise på hotellet.... Jeg tenkte ikke så mye mer på det annet enn at han kanskje syntes det var praktisk iom han ikke er kjent i byen, men når dere spør så begynner jeg jo å lure litt da... Er drøssevis av gode restauranter her og han vet hva som er mine favoritter (jeg hadde faktisk en liten baktanke da jeg spurte hvor han ville spise; at han ville foreslå en av mine favoritter...) Grunnen til at jeg ikke har erfaring med dating er fordi jeg var sammen med eksen siden tenårene 😇 ts Anonymkode: b874c...9e3 Du burde foreslått restaurant selv, fra starten av. Hvorfor ikke, liksom? Når det er din by og det er du som er kjent? Anonymkode: a59a9...c65
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 Kos deg på date med han. Ikke tenk for mye på alt mulig, om resturant og anta at han nødvendigvis bare vil ha deg til sengs. Kanskje er det sånn, kanskje er det ikke sånn. Du må uansett ikke verken ligge med han eller kline eller noe om du ikke vil. Anonymkode: 275d6...5aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå