AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Hei! Tok en graviditetstest i dag morges, og (relativt) kort tid etter så er det to tydelige og fargesterke streker på testen (A1 sin test). I det jeg rekker å tenke at jeg er gravid så har streken falmet/forsvunnet, for så å forsvinne helt. Alt ila 2-3 minutter, altså. Å tisse på pinne er, som de fleste sikkert vet, presisjonsarbeid, og det kom litt på testvinduet. I tillegg tror jeg kanskje at jeg holdte lenger enn de 10 angitte sekundene. Har så klart tenkt å ta en ny test i morgen tidlig, men er det en sjans for at jeg er gravid, tror dere? Anonymkode: 35ad9...4bf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Det er fargestoffet som trekker gjennom testen. Derfor man ikke skal se på testen før det har gått et minutt. Tiss i en kopp, og dypp testen. Da slipper du søl som kan gi skyggestreker. Men dette med at fargestoffet trekker gjennom testen og ligne på en strek kan fortsatt skje. Anonymkode: 711b0...b34 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er fargestoffet som trekker gjennom testen. Derfor man ikke skal se på testen før det har gått et minutt. Tiss i en kopp, og dypp testen. Da slipper du søl som kan gi skyggestreker. Men dette med at fargestoffet trekker gjennom testen og ligne på en strek kan fortsatt skje. Anonymkode: 711b0...b34 Streken kom fram etter at fargen hadde trekt oppover altså, og var på riktig sted og med samme farge og tykkelse som kontrollstreken. Men den forsvant ila de første 2-3 minuttene. Var det jeg syntes var så merkelig. Men som sagt så skal jeg teste på nytt i morgen, så får uansett vite det da. Tenkte bare om det var noen som hadde vært gjennom det samme. Ved forrige graviditet så viste jeg at jeg var gravid før jeg testa for å bekrefte, men denne gangen har jeg bare en følelse av det - i tillegg til at mensen er forsinket. Mensen er uansett en dårlig målestokk for meg, da min ikke har blitt regelmessig etter p-pilleslutt. Egentlig ikke siden forrige graviditet. TS Anonymkode: 35ad9...4bf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Når den forsvinner så raskt er ikke testen positiv. Tiss i en kopp neste gang:) Anonymkode: 34775...630
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når den forsvinner så raskt er ikke testen positiv. Tiss i en kopp neste gang:) Anonymkode: 34775...630 Det er planen. 🙂 Anonymkode: 35ad9...4bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå