AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Hva er det egentlig som feiler kvinner som prøver seg på menn som er langt over deres liga? Denne liga greia tar jeg med en klype salt selv, men det er faktisk ikke bare tull. Så jeg lurer på hva som feiler stygge kvinner som tror de har sjans på kjekke menn med pene damer? Er det fordi de har en ekstra trang til å føle seg attraktive? Føler de at å klare å ta en gift mann gir mer poeng? Er som regel de som sitter der knust til slutt likevel, men jeg lurer bare på hva som foregår i hodet deres. Erfaringsmessig må jeg si det går ganske bra med kjærlighetslivet til folk som holder seg til sitt nivå når det kommer til dating. Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Senser en stygg, for å bruke ditt ord, kone som må bruke KG til å skaffe seg selvtillit. Tar du tittelen kone har du bedt om å havne der.I 2018 er ingen forhold ment for å vare evig, så du må jobbe for å beholde det du har. Gnist og glimt i øyet betyr så mye mer enn den trasige tittelen kone. Og tro meg, ingen gråter over vårt felles søppel. Det var gøy mens det stod på. Ingen oppegående folk driver med dating. Anonymkode: e1231...b6c 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Senser en stygg, for å bruke ditt ord, kone som må bruke KG til å skaffe seg selvtillit. Tar du tittelen kone har du bedt om å havne der.I 2018 er ingen forhold ment for å vare evig, så du må jobbe for å beholde det du har. Gnist og glimt i øyet betyr så mye mer enn den trasige tittelen kone. Og tro meg, ingen gråter over vårt felles søppel. Det var gøy mens det stod på. Ingen oppegående folk driver med dating. Anonymkode: e1231...b6c Felles søppel? Du senser en stygg kone? Jeg senser også en bitter person som svarer her. Ser du virkelig ikke hvor mange som dater? Synes folk dater mer nå enn de har gjort noen gang, aå da er de aller fleste ikke oppegående. Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Felles søppel? Du senser en stygg kone? Jeg senser også en bitter person som svarer her. Ser du virkelig ikke hvor mange som dater? Synes folk dater mer nå enn de har gjort noen gang, aå da er de aller fleste ikke oppegående. Anonymkode: 9570d...94e Er ikke så bitter selv nei. Ja, jeg ser også at folk har begynt å bli kejnt med folk på en måte som minner om et hestemarked=dating. Det er fortsatt meget mulig å bare falle i naturlig kontakt og kjemi med folk. Utvikle en normal relasjon, uten at du har en timeplan og en masse avtaler. Jeg ser ned på "koner" fordi jeg er imot ekteskap. Og tittelen er ganske trasig i seg selv... Jeg har aldri vært utro, men jeg har opplevd utroskap. Å sitte å snakke forebyggende dritt om andre kvinner gir motsatt effekt. Det var en grunn til at han var utro i utgangspunktet. I mitt tilfelle var det for lite sex. Man må bare komme seg videre og gjøre det bedre neste gang. Det hjelper da virkelig ikke meg å sitte å snakke dritt om den dama han nå har to barn med...det var jeg som feila. Jeg finnes ikke bitter, men er dritt lei av at folk skal stemple sin partner som dritt for at de selv ikke strekker til. Anonymkode: e1231...b6c 4
Horten Market Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig som feiler kvinner som prøver seg på menn som er langt over deres liga? Anonymkode: 9570d...94e En teori er at kvinner er forvirret om hvilken liga de tilhører, fordi en del menn ikke diskriminerer så mye på utseende når det kommer til å få seg et ligg. Så mindre pene damer som har blitt brukt av kjekke menn, kan tro at de faktisk har sjans på slike menn. Endret 2. november 2018 av Horten Market 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så bitter selv nei. Ja, jeg ser også at folk har begynt å bli kejnt med folk på en måte som minner om et hestemarked=dating. Det er fortsatt meget mulig å bare falle i naturlig kontakt og kjemi med folk. Utvikle en normal relasjon, uten at du har en timeplan og en masse avtaler. Jeg ser ned på "koner" fordi jeg er imot ekteskap. Og tittelen er ganske trasig i seg selv... Jeg har aldri vært utro, men jeg har opplevd utroskap. Å sitte å snakke forebyggende dritt om andre kvinner gir motsatt effekt. Det var en grunn til at han var utro i utgangspunktet. I mitt tilfelle var det for lite sex. Man må bare komme seg videre og gjøre det bedre neste gang. Det hjelper da virkelig ikke meg å sitte å snakke dritt om den dama han nå har to barn med...det var jeg som feila. Jeg finnes ikke bitter, men er dritt lei av at folk skal stemple sin partner som dritt for at de selv ikke strekker til. Anonymkode: e1231...b6c Vel. Jeg er ingen jone. Heller ikke en elskerinne. Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel. Jeg er ingen jone. Heller ikke en elskerinne. Anonymkode: 9570d...94e Så hvorfor er det en problemstilling? Anonymkode: e1231...b6c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så hvorfor er det en problemstilling? Anonymkode: e1231...b6c Fordi jeg lurer på hva som får stygge kvinner til å tro på at de har sjans på enkelte. Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #9 Skrevet 2. november 2018 5 minutter siden, Horten Market skrev: En teori er at kvinner er forvirret om hvilken liga de tilhører, fordi en del menn ikke diskriminerer så mye på utseende når det kommer til å få seg et ligg. Så mindre pene damer som har blitt brukt av kjekke menn, kan tro at de faktisk har sjans på slike menn. Enig her meg en liten ting i tillegg. Kvinner tror de skaffer seg lojalitet ved å ha sex. Derfor bruker de ofte sex som et forhandlingsspørsmål. Anonymkode: e1231...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg lurer på hva som får stygge kvinner til å tro på at de har sjans på enkelte. Anonymkode: 9570d...94e Hvor det du dette at de prøver seg? Og hvordan set en stygg kvinne ut? Anonymkode: f102e...a65 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg lurer på hva som får stygge kvinner til å tro på at de har sjans på enkelte. Anonymkode: 9570d...94e Tja, hull er hull tenker jeg. Pikk er pikk. Jeg har jævlig lyst på det nye grafikkortet til Nvidia uten å ha råd. Har da lov å flørte meg på vei likevel... Anonymkode: e1231...b6c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor det du dette at de prøver seg? Og hvordan set en stygg kvinne ut? Anonymkode: f102e...a65 Hvor ser du dette at de prøver seg? Anonymkode: f102e...a65
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #13 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor ser du dette at de prøver seg? Anonymkode: f102e...a65 På fest og meldinger . Og så er det jo folk som sier det. Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #14 Skrevet 2. november 2018 Hvordan ser en stygg kvinne ut? Anonymkode: f102e...a65
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #15 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan ser en stygg kvinne ut? Anonymkode: f102e...a65 Det tror jeg dere vet selv. Noen er mindre ettertraktet enn andre. Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #16 Skrevet 2. november 2018 Er vell mye det samme som menn som prøver seg på kvinner langt over sin liga? Anonymkode: f8fd2...91e 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #17 Skrevet 2. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vell mye det samme som menn som prøver seg på kvinner langt over sin liga? Anonymkode: f8fd2...91e Mulig Anonymkode: 9570d...94e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #18 Skrevet 2. november 2018 Hva legger du i å prøve seg på noen? Og hva er en kjekk mann, rent objektivt? Det er liksom meningen man skal se på kjæresten sin som over snittet kjekk, men det betyr jo ikke at verden er enig i at det har utspring i fakta. Anonymkode: 1eea8...699 4
herzeleid Skrevet 2. november 2018 #19 Skrevet 2. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig som feiler kvinner som prøver seg på menn som er langt over deres liga? Denne liga greia tar jeg med en klype salt selv, men det er faktisk ikke bare tull. Så jeg lurer på hva som feiler stygge kvinner som tror de har sjans på kjekke menn med pene damer? Er det fordi de har en ekstra trang til å føle seg attraktive? Føler de at å klare å ta en gift mann gir mer poeng? Er som regel de som sitter der knust til slutt likevel, men jeg lurer bare på hva som foregår i hodet deres. Erfaringsmessig må jeg si det går ganske bra med kjærlighetslivet til folk som holder seg til sitt nivå når det kommer til dating. Anonymkode: 9570d...94e Det handler kanskje om at det ofte til en viss grad stemmer når det gjelder mer "flyktige" forhold. Lite attraktive kvinner kan få sex med attraktive menn, fordi mange menn senker standarden sin kraftig når det kun dreier seg om sex. Dette kan sikkert få enkelte til å overvurdere egen attraktivitet og prøve seg slik som du skisserer over.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig som feiler kvinner som prøver seg på menn som er langt over deres liga? Denne liga greia tar jeg med en klype salt selv, men det er faktisk ikke bare tull. Så jeg lurer på hva som feiler stygge kvinner som tror de har sjans på kjekke menn med pene damer? Er det fordi de har en ekstra trang til å føle seg attraktive? Føler de at å klare å ta en gift mann gir mer poeng? Er som regel de som sitter der knust til slutt likevel, men jeg lurer bare på hva som foregår i hodet deres. Erfaringsmessig må jeg si det går ganske bra med kjærlighetslivet til folk som holder seg til sitt nivå når det kommer til dating. Anonymkode: 9570d...94e Er vel ikke det at de er stygge. De prøver bare å tråkke over sine egne grenser. Sant som en har skrevet nedenfor. I 2018 så må du jammen meg jobbe dønn hardt for å få et ekteskap til å fungere. Du står ikke aleine i dette her kjære deg. Tror det er enormt mange som opplever dette selv. Det er jo så mange måter å være "utro" på idag enn det var for bare 11-12 år siden. Stygge og pene er vel samme greie da vi er alle mennesker. Alle mennesker kan begå feil på det sterkeste. Man må bare jobbe for at det skal fungere. Du må sette grenser istedenfor å tenke at det er du som blir knust hver gang. Da vil du se hvordan forholdet vil fungere. Tror du er ei utrolig søt jente som vet akkurat hva hu vil. Du har bare ikke møtt på den rette enda. Og det vil komme når du minst forventer det! Tro du meg. Du bytter ikke ut pæra bare fordi den ikke virker. Du må vise motgang for å få det til å funke. Slik er det ikke lenger. Men holder man seg til gamle normer på sett og vis og har dette i bakhodet i et forhold så er det ingen "stygge kvinner" som kan knuse deg eller det du har. Vi er alle sårbare men likevel så kommer man seg ut av sånt på en viss tid! Anonymkode: e43f5...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå