AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Får du? Gir du? Hva og hvor mye? Anonymkode: 2d018...fd8
atropos Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Jeg får ikke av mine foreldre. Jeg fikk 1000kr av svigers sist jeg hadde bursdag 🙈 blir helt flau... har sagt at det ikke trengs, men de mener jeg fortjener det.
skruf Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Eldste her i huset er voksen, og selvfølgelig gir jeg henne julegaver! Også bursdagsgaver. Jeg får fortsatt julegaver fra foreldrene mine, og jeg/vi gir julegaver til de 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Jeg gir til mine foreldre, både fra meg og fra barna, men får ikke fra mine foreldre selv. De gir kun til mine barn. De ser ut til å mene at de selv fortjener gaver fordi de er eldst, og har gjort jobben med å oppfostre oss, men at ellers er gaver kun for barn. Jeg syns det er litt kjipt, for jeg føler meg verdsatt når jeg blir gitt en gave (det trenger ikke være noe stort/dyrt, bare noe som viser at de har meg i tankene), men jeg syns ikke det er verdt å forsure forholdet ved å reagere på det. Anonymkode: f8c8e...d59
Majott Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Vi gir gaver til både voksne barn og foreldre. Gir dyrere gaver til barna mine enn til barnebarna, fordi jeg vet de bruker mye penger på barna, og jeg vil gi dem noe de kanskje ikke ville prioritert for seg selv. Liker også å gi mine foreldre/svigerforeldre gaver som de har glede av. For et par år siden fikk alle de eldre piggsko i julegave, og det er de fortsatt veldig glade for Vi får også gaver fra alle de voksne i familien.
Nuttery Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 Jeg får av mine foreldre (er i 20-årene). Som oftest mellom 2000-10 000. Bare nyttige ting.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Får kkke en dritt. Ikke fått siden barneskolen. Runda 30. Anonymkode: 2d018...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå