AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Noen som har prøvd seg som dette? Jeg forstår veldig godt at dette ikke en fulltidsjobb og at man bli rike på det. Men når jeg skal ned i stilling grunnet studier, og jeg syns det hørtes litt morro ut. Eventuelt hvor har du registrert deg og hvor gammel er du? Anonymkode: f759e...578
Lillemorbare Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd seg som dette? Jeg forstår veldig godt at dette ikke en fulltidsjobb og at man bli rike på det. Men når jeg skal ned i stilling grunnet studier, og jeg syns det hørtes litt morro ut. Eventuelt hvor har du registrert deg og hvor gammel er du? Anonymkode: f759e...578 Jeg registerte meg når jeg var 20ish. Gjorde dog aldri noen oppdrag da det var elendig betaling, dekte ikke reise utgiftene en gang. Og det var tidskrevende med tanke på spørsmål du skulle stille, hvordan kunde du skulle være osv. Tilføyelse: minnes jeg fant annonsen på finn.no Endret 1. november 2018 av Lillemorbare
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Jeg har prøvd. Jeg hadde god tid og er veldig interessert i kundebehandling/kommunikasjon, så jeg gledet meg. Jeg ga opp veldig fort. Det var enormt tidskrevende, og når man i praksis så å si ikke får betalt, gadd jeg rett og slett ikke. Jeg investerer ikke så mye tid gratis altså, et sted går grensen. Anonymkode: 516fb...407
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Jeg er med i Daymaker og seeyou. De deler ut ulike oppdrag, derfor er jeg med i to forskjellige. Syns det er veldig ok, kan lett sitte med et par tusen hver mnd for ganske lite jobbing. Det går fort rutine i å fylle ut skjemaene etterpå. Ofte får jeg Mail med spørsmål om oppdrag i andre byer da de ikke har folk nok til å dekke det. Da får jeg kjøregodtgjørelse. 30 kr mila liker veldig godt oppdrag som feks frisør ( lønn på bare 50 kr kanskje, men gratis klipp/kur) pengene ligger i bilforretninger. 400-800 kr for prøvekjøring av biler. Anonymkode: 80774...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå