AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 noen som har hatt denne bakterien i kroppen og fått antibiotika? jeg fikk påvist for 3 år siden, etter et par mnd med ubehag i underlivet. fikk 4 kurer. sliter fremdeles med ubehag og smerter; er ikke bare så lokalt som den ganger(skjeden). kjennes ut som om hele underlivet er hovent. ingen leger som svarer skikkelig, men leser på nett at det kan forårsake innflammasjon. særlig ved redusert immunforsvar-som jeg har hatt i 15 år. any idea what to do. går på psyken løs det her Anonymkode: 06751...9df
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Drar opp denne tråden, ser at du ikke fikk noen svar. Hvordan har det gått, har du blitt kvitt infeksjonen? Jeg er på 3 eller 4 runde nå på 2 år, kommer stadig tilbake. Prøver å forstå hvorfor. Har inntrykk av at det kommer når jeg spiser mye sukker over litt tid, typisk tidlig i januar etter jula. Skal til gynekolog i morgen og få medisin og råd. Noen andre som har erfaring med denne sykdommen? Anonymkode: 957a8...7f4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Drar opp denne tråden, ser at du ikke fikk noen svar. Hvordan har det gått, har du blitt kvitt infeksjonen? Jeg er på 3 eller 4 runde nå på 2 år, kommer stadig tilbake. Prøver å forstå hvorfor. Har inntrykk av at det kommer når jeg spiser mye sukker over litt tid, typisk tidlig i januar etter jula. Skal til gynekolog i morgen og få medisin og råd. Noen andre som har erfaring med denne sykdommen? Anonymkode: 957a8...7f4 Jeg tror bakterien er borte, men jeg fikk en e-coli infeksjon i 2019 som forverret alt. Og jeg har nerveskader pga de ulike infeksjonene.😒Btw, UU er visst en normal bakterie iflg (de fleste?)norske leger, mens andre steder blir den behandlet. Anyway så har jeg utviklet magesår pga all antibiotikaen og øvrige medisiner. Så er passe handikappet pga ødelagt mage. Som er en tilleggsbelastning til all annen sykdom jeg slet med før antibiotika. Anonymkode: 06751...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå