Gå til innhold

Tid for hjem... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ALDRI sluppet  "Tid for hjem" med Kjersti Bergersen & Co. inn i mitt hjem!  Derimot skulle jeg glatt ha overlatt hjemmet mitt til Halvor Bakke og "Eventyrlig oppussing".  Hva synes du? 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Zienna said:

Jeg hadde ALDRI sluppet  "Tid for hjem" med Kjersti Bergersen & Co. inn i mitt hjem!  Derimot skulle jeg glatt ha overlatt hjemmet mitt til Halvor Bakke og "Eventyrlig oppussing".  Hva synes du? 

Helt enig. Men hadde latt Kjersti holde på i hagen min :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Tid for hjem blir i overkant "kreative". Joda, noen av prosjektene har blitt fine de, men det er i hovedsak hageprosjektene til Kjersti. Har vært mange interiørløsninger jeg seriøst hadde grått over å få i mitt hus.

Anonymkode: 2678b...5f1

• Liker 1
Skrevet

Har heller ikke sett en jeg likte. Har sluttet å se på også, for ser jo bare og klager, blir ikke inspirert. Kan nevnte hun som sa at alt kan gå, bare ikke terrakotta - og fikk hele stua malt i terrakotta og gråt på overtakelsen og sa at hun kan jo ikke leve med denne stua. Lurer på om det var samme person som fikk PÅMALT sirkel på helt ny parkettgulv i stua - takk liksom, for dere ødela gulvet for alltid. 

De som fikk loftstua i neonfiolett, og mønstre så ut som rett fra disco og 80-tallet.

Småbarnsfamilie som fikk en svart stue.

Familie som fikk en vegg med fake taglestein på kjøkkenet. 

Har dere sett oppfølgingsprogram engang, da de besøkte på nytt tidligere deltakere? De som fikk plasbygd snekkerkjøkken i treutseende, kjøpte et nytt kjøkken en måned etter Tidforhjem. Husker en malte om hele stua, Og en som kjøpte ny sofa, fordi Tdforhjem kjøpte han liten design sofa for tvstua, og de var 5 stykk som skulle sitte på den. osv.. Snåle greier, virker for meg at designere der hører aldri på ønsker fra folk.

Anonymkode: 43993...ffc

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke at noen tør å slippe den gjengen inn dørene. De ramponerer alt de kommer over. Kan aldri tenke meg de ville hatt det slik hjemme selv.

Anonymkode: 63348...b85

• Liker 2
Skrevet

Spisebord som henger i vaiere? Virkelig?  Det må være noe av det dummeste, eller jeg har ikke fulgt med på programmene så kan godt være at det har vært vist dummere løsninger før. Men hvordan kunne noen tenke at dette var en god ide? På noen som helst måte? Et bord som beveger seg hele tiden mens man sitter der og prøver å la være å søle fordi noen beveget seg bittelitt og satte bordet i bevegelse. 

Og vaiere som rekkverk i en trapp?  Behagelig å holde i når man går opp og ned?  Neppe. 

Trygt for små barn, så de ikke faller mellom vaierne?  

Kult å se på ja, men ting må da være praktiske i bruk også? 

Anonymkode: 234d9...d2f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...