AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Er de mer populære enn de som har mindre likes enn innlegg, her på KG ? Anonymkode: ed78b...0f6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Nei, det tror jeg ikke. Hvorfor har de så mange likes da? Anonymkode: ed78b...0f6
Gjest Krampus Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Kanskje de har sagt noe skikkelig smart èn gang og høstet mye likes på det.
Forundret.. Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor har de så mange likes da? Anonymkode: ed78b...0f6 Fordi noen har likt eller vært enig i noe dem skrev. Du kan jo få ganske mange likes på et innlegg. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Det finnes enkelte brukere her på Kvinneguiden som henger veldig mye i de telle-trådene som gir flere sånne "likes" per tall / kommentar. Dermed klarer de selvfølgelig å skrape sammen temmelig mange likes, uten å skrive noen fantastiske eller gjennomtenkte kommentarer. Deretter skryter de av seg selv om hvor "fantastisk fliinke " de er, som har store og fine innleggstall eller antall likes... Anonymkode: d7220...ae6 2
Gjest Krampus Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 Tok en kjapp runde, alle jeg tittet på har flere likes enn innlegg.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 4 minutter siden, Merricat skrev: Kanskje de har sagt noe skikkelig smart èn gang og høstet mye likes på det. Eller at de har sagt noe negativt om Anne Brith Anonymkode: c2df8...8ed 8
TeamWP Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 Jeg er litt grønn... hvor ser dere sånt? 1
altflyter Skrevet 1. november 2018 #10 Skrevet 1. november 2018 Har ikke de fleste flere likes enn innlegg? Tror ikke er jeg noe særlig populær, ikke henger jeg i telletrådene heller. Hender bare av og til at jeg skriver et innlegg mange liker. Har ikke refkektert over det. 4
Zoey Skrevet 1. november 2018 #11 Skrevet 1. november 2018 Det kan også være gamle, gode brukere. Fra før det fantes likes, men innlegg ble talt. Har ramlet over gamle tråder med registrerte brukere med tusenvis av innlegg og én like - så regner med det var en funksjon som kom senere. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #12 Skrevet 1. november 2018 2 minutter siden, TeamWP skrev: Jeg er litt grønn... hvor ser dere sånt? Du har 703 innlegg og 904 likes. Du ser det til venstre for innleggene dine, under profilen din: Medlem 703 904 Kjønn: Kvinne Anonymkode: 0f73d...947 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #13 Skrevet 1. november 2018 De skriver det andre vil høre, uten å tørre å stå for egne meninger Anonymkode: 8095a...bf6
Frøken_fjong1 Skrevet 1. november 2018 #14 Skrevet 1. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes enkelte brukere her på Kvinneguiden som henger veldig mye i de telle-trådene som gir flere sånne "likes" per tall / kommentar. Dermed klarer de selvfølgelig å skrape sammen temmelig mange likes, uten å skrive noen fantastiske eller gjennomtenkte kommentarer. Deretter skryter de av seg selv om hvor "fantastisk fliinke " de er, som har store og fine innleggstall eller antall likes... Anonymkode: d7220...ae6 Jeg skjønner virkelig ikke de der telletrådene! 😂🤪
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #15 Skrevet 1. november 2018 Tviler. Ofte føler jeg at jeg har hisset på meg hele Norge. Jeg er meget upopulær, men også mer aktiv som AB. Innlegget jeg skrev om hva jeg har i tacoen min ble feks skrevet som AB. Jeg veksler veldig mellom AB og nick, og foretrekker AB. Har aldri vært i sosiale tråder Anonymkode: 2b5e3...570
Katten.2.0 Skrevet 1. november 2018 #16 Skrevet 1. november 2018 I det øyeblikket man kommer over et innlegg som virker appellerende (om det er pga humor, skadefro eller at det er gjennomtenkt og reflekterer dine meninger), så gir man gjerne en pluss. Med min forrige bruker hadde jeg mest plusser på forumet. Tror det hovedsaklig var pga oneliners som fridde til nettopp folks humor og skadefro.
Macro Skrevet 1. november 2018 #17 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler. Ofte føler jeg at jeg har hisset på meg hele Norge. Jeg er meget upopulær, men også mer aktiv som AB. Innlegget jeg skrev om hva jeg har i tacoen min ble feks skrevet som AB. Jeg veksler veldig mellom AB og nick, og foretrekker AB. Har aldri vært i sosiale tråder Anonymkode: 2b5e3...570 Se der ja, posta som AB på ren refleks. Unnskyld 1
Djungelvrål Skrevet 1. november 2018 #18 Skrevet 1. november 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skriver det andre vil høre, uten å tørre å stå for egne meninger Anonymkode: 8095a...bf6 Okeeey. Jeg er ikke særlig poppis her men.... 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #19 Skrevet 2. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De skriver det andre vil høre, uten å tørre å stå for egne meninger Anonymkode: 8095a...bf6 Eller tvert om. Det de få som ikke henger seg på resten av innleggene hvor alle er enige, og ofte veldig kritiske, dømmende og tildels stygge. Så er det mange som ikke tør å si mot, helt til en gjør det. Det innlegget kan få mange likes fordi de som ikke tør si mot plusser det. Ser ofte at flere også kommer etter og tør si fra. En må bare ofte være den første som tør. Skjønner at mange vegrer seg for å si i mot flertallet her, for det hagler med bla spydigheter tilbake. Har sett det ganske ofte her inne. En blir nok ikke populær blant alle da, men det er heller ikke målet. Anonymkode: 6f693...aab
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 Har folk virkelig hengt seg opp i antall likes her på kvinneguiden også? Jeg viste ikke hva det betydde før nå, og at det var en greie. Jeg er ikke i telletådene, men kommenterer meninger og prøver også å "hjelpe" folk her inne. Mulig det har gitt meg litt flere likes? 🤔 Anonymkode: 4a878...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå