Gå til innhold

Frermpå folk , hvorfor hates noen og andre ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan enkelte være veldig frempå, og bli respektert og likt? mens hvis andre er frempå så blir de bare hatet og forsøkt nedbrutt? jeg er sistnevnte. 

Anonymkode: 0d472...a8b

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har vel med måten du fremstår på? 

Skrevet

Antagelig fordi du gjør noe som gjør folk irritert. Bør helst være veldig morsom eller et eller annet, om man krever masse oppmerksomhet fra andre hele tiden.

Anonymkode: 356b0...9d1

Skrevet

Tror det har med respekt og populæritet å gjøre. Jeg som er lite populær gjør andre irriterte, om jeg prøver å være synlig og frampå. De vil bare ikke bli snakket til av meg, så da går det på respekt. 

De populære er ikke nødvendigvis pene i min krets. Likevel poster de selfies hver dag på facebook, uansett hvor dumt det ser ut. Likevel er det ingen som lar seg provosere av den grunn. De blir fremdeles godt likt og respektert, til tross for drittoppførsel osv.

Men når jeg deler noen bilder av meg selv, så blir de irriterte ja. Har også opplevd å bli latterliggjort..

Jeg har løst det hele med å kutte dem ut 100%. Snakker bare med folk som er normale og vennligsinnet :) Resten er bare bortkastet tid og gift på kropp og sinn ;) 

Anonymkode: 48a94...b1c

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det har med respekt og populæritet å gjøre. Jeg som er lite populær gjør andre irriterte, om jeg prøver å være synlig og frampå. De vil bare ikke bli snakket til av meg, så da går det på respekt. 

De populære er ikke nødvendigvis pene i min krets. Likevel poster de selfies hver dag på facebook, uansett hvor dumt det ser ut. Likevel er det ingen som lar seg provosere av den grunn. De blir fremdeles godt likt og respektert, til tross for drittoppførsel osv.

Men når jeg deler noen bilder av meg selv, så blir de irriterte ja. Har også opplevd å bli latterliggjort..

Jeg har løst det hele med å kutte dem ut 100%. Snakker bare med folk som er normale og vennligsinnet :) Resten er bare bortkastet tid og gift på kropp og sinn ;) 

Anonymkode: 48a94...b1c

Takk men hva er det som gjør at enkelte ikke får respekt? Tror jeg er en av dem, og slik har det vært hele livet. Må jo være noe jeg er født med? Ble ikke respekter i det hele tatt av andre barn.

jævla stort problem i datinglivet mitt også. Føler liksom at jeg skal skjules. Mennene jeg blir glad i vil ikke vise at de er sammen med meg. Derfor wr jeg livredd hele tiden. Mens de gjerne viser den nesten mer populære de forelsker srg i. 

Skrevet

Sistnevnte er en reel trussel. De andre er show til kaffeen.

Anonymkode: 46c0a...f45

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sistnevnte er en reel trussel. De andre er show til kaffeen.

Anonymkode: 46c0a...f45

Hvem er en trussel?

Skrevet

Folk i dag respekterer ofte de med høy status og de med popularitet, desverre. 

Ellers kan du oppnå respekt ved å ha sterke ekte meninger, vær hyggelig med folk (ikke overhyggelig) og vise at du er boss. ;) Ikke alle liker å respektere andre, så der vil alltid være noen, men de sliter nok med seg selv.

Anonymkode: 34ab3...dab

Skrevet

Fordi det er ulike måter å være frempå, vel. Du gjør det åpenbart ikke riktig.

Anonymkode: ab5d8...66f

Skrevet

Du kan være så frempå du vil, men det er hva du gjør og sier som er av betydning.

Anonymkode: 89b0e...11f

Skrevet

Har man noe fornuftig å tilføre, er snill og grei, viser man bryr seg så får man respekt og blir hørt, da er det lett å være frempå. Alt kommer ann på tonefallet man snakker i, hvor flink man er til å lytte mm.

Når folk er nesevise og besserwisser, så får de ikke respekt og folk blir irriterte når de kommer med fjaset sitt.

Anonymkode: e6fda...c07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...