AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Er det noe poeng i å begynne på 4-årig utdanning når jeg er 27 år? Vil ikke utgjøre forskjell i lønn, er nettopp ferdigutdannet med gode jobbutsikter, men denne utdanningen er min lille, hemmelige drøm. Synes også det er vanskelig å sette livet, sparing og barn på vent, og ønsker også å flytte hjem, så er svært usikker. Samtidig har jeg ønsket å ta denne utdanningen i så mange år. Anonymkode: 0ae40...f68
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Så ta den. Vil du heller ligge som gammel og lure på hva som kunne skjedd om du hadde tatt utdannelsen? Anonymkode: d7e94...cfc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Heller gå å angre på at du har tatt den, enn at du ikke har tatt den - tenker nå jeg. Kjør på! Anonymkode: e9da1...b51
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Bedre å gjøre det no istedenfor å vente 10 år og gjøre det. jobber foresten med mange eldre menn under med som er etterpå klokke angående utdanning. Dei angrer i dag at dei ikkje tok utdanningen før familien kom, nå har dei for mange forpliktelser Anonymkode: 7f4c0...925
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Takk for svar, veldig motiverende- da skal jeg satse. Anonymkode: 0ae40...f68
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe poeng i å begynne på 4-årig utdanning når jeg er 27 år? Vil ikke utgjøre forskjell i lønn, er nettopp ferdigutdannet med gode jobbutsikter, men denne utdanningen er min lille, hemmelige drøm. Synes også det er vanskelig å sette livet, sparing og barn på vent, og ønsker også å flytte hjem, så er svært usikker. Samtidig har jeg ønsket å ta denne utdanningen i så mange år. Anonymkode: 0ae40...f68 Hva er du utdannet som? Anonymkode: ee114...981
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Ble kjempenysgjerrig på hva som er drømmestudiet ditt!? Anonymkode: 5dd47...9fd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Er utdannet barnevernspedagog. Drømmestudiet er fysioterapeut. Dårlige arbeidsmuligheter dersom man skal jobbe i storbyene, men det er behov for det hjemme, da det er stort gjennomtrekk. (Pga de ønsker seg til større byer) Anonymkode: 0ae40...f68
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #9 Skrevet 2. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er utdannet barnevernspedagog. Drømmestudiet er fysioterapeut. Dårlige arbeidsmuligheter dersom man skal jobbe i storbyene, men det er behov for det hjemme, da det er stort gjennomtrekk. (Pga de ønsker seg til større byer) Anonymkode: 0ae40...f68 En slektning av meg hadde en annen utdanning (5 år), men begynte på fysioterapi etterpå og droppet helt den andre retningen. Hun har aldri angret. Bare husk at lønna ikke er supergod, spesielt siden du ender med et ganske høyt studielån. Anonymkode: 89132...54c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 Åh, det var motiverende å høre om slektningen din! Har vært så redd for å satse, takk! Anonymkode: 0ae40...f68
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 Fysioterapeuten min var utdannet sykepleier og tok ny utdanning som fysioterapeut da hun var 40 år, så kjør på TS!:) Anonymkode: 93e49...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå