Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2018 #1 Del Skrevet 1. november 2018 https://www.playbuzz.com/jordanshaw10/what-nationality-do-your-manners-belong-to?utm_campaign=obrec British The British have very defined rules about decorum in public spaces, but they sure know how to let loose around friends! Your friends could swear you have a split personality. You have a strict business-like demeanor in public, but the second you're alone with your pals you tell the dirtiest jokes and seem to do away with common decency. You believe that things have a time and a place, and you stick to that rule whenever it comes to any of your antics. Then again, no one will ever catch you dining with elbows on the table! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 1. november 2018 #2 Del Skrevet 1. november 2018 British. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. november 2018 #3 Del Skrevet 1. november 2018 Swiss The Swiss have an ingrained sense of decorum, they don't need rules to guide their behavior. You never learned what you were <i>supposed</i> to say and when, you sort of just picked it up. Your sense of etiquette comes from an internal sense of what is courteous and what is not. No one has ever accused you of being rude because you naturally treat people the way they would like to be treated. You tend to be horrified by crass and rude people, not understanding how hey came out that way. You've simply never struggled with being polite, and don't understand why others do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 1. november 2018 #4 Del Skrevet 1. november 2018 Jaha... Sitat The Japanese are formal and ceremonial when it comes to etiquette. You believe that rules exist for a reason, and should be followed to the letter. You paid close attention to what is socially acceptable from a young age, and trained yourself to eat, sit, and speak with proper decorum. You view people who don't have a strict sense of etiquette to be rude and crass, and you tend to avoid them. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. november 2018 #5 Del Skrevet 1. november 2018 Oh là là! French. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. november 2018 #6 Del Skrevet 2. november 2018 Ble britisk her og, gitt. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2018 #7 Del Skrevet 2. november 2018 Britisk her også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 2. november 2018 #8 Del Skrevet 2. november 2018 French Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. november 2018 #9 Del Skrevet 2. november 2018 Fransk for min del Morsom test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2018 #10 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg ble britisk...men nå visste jeg nok det fra før av. Har hatt en hang til det britiske i hele mitt voksne liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. november 2018 #11 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg har franske manerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå