Gå til innhold

Hvor langt hår bør man ha for å få til denne frisyren?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet jo at det er tusenvis av muligheter til å sette opp og frisere hår, uansett lengde - men jeg har sett for meg å sette opp håret noe a' la dette:

Frisyre

Frisyre

Hvor langt hår bør man ha for å få et vellykket resultat på denne frisyren?

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den siste krever kanskje ikke så langt... kanskje litt nedenfor skuldrene.hmm tenke tenke

de andre trur jeg man må ha litt lenger.. men da finnes det kanskje løshår som kan brukes... og da trenger du jo ikke å ha så super langt..

Skrevet
[url=http://www.haircomesthebride.com/images/Brides/Jen11.jpg]Og hva med denne' date=' mon tro?[/url']

Den likner litt på frisyren jeg skal ha! :-)

Bare at jeg vil ha lokker nesten helt nede i nakken også. Da jeg var og snakket med frisøren for noen uker siden, sa hun at jeg burde spare håret mitt frem til slutten av juni. Hun liker nemlig å ha mye hår å jobbe med, som hun sa. Men det er ikke bare lengden det kommer an på, også tykkelsen på håret spiller en rolle. Jeg har f.eks ganske tynt, typisk nordisk hår.

Som det blir sagt over her, så bruker vel ofte frisørene løshår til å fylle på med hvis ditt eget hår er for kort. Hvor langt er håret ditt i dag da, Kverula?

Gjest Gjesta
Skrevet

Takker for svar! :)

Håret mitt er litt lengre enn skulderlangt/går litt nedenfor skuldrene. Jeg har også ganske tynt/fint hår - så jeg frykter at det ikke er så mye for frisøren å "jobbe" med som det burde være...

Har en prøvetime om en måneds tid - en måned før bryllupet. Dessverre er det ikke snakk om å spare noe for min del - for håret mitt gror veeeeeldig sakte...

Er kjempespent på hvordan frisyren min blir - har aldri fått håret satt opp tidligere, så jeg gleder meg! :D

K

Gjest Anonymous
Skrevet
Vet jo at det er tusenvis av muligheter til å sette opp og frisere hår, uansett lengde - men jeg har sett for meg å sette opp håret noe a' la dette:

Frisyre

Frisyre

Hvor langt hår bør man ha for å få et vellykket resultat på denne frisyren?

K

Den siste så noe "pistrete" ut, aantagelig ar un tynt hår. De to første tror jeg er laget med løshår, så da trenger du ikke så mye selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...