Gjest Rosemoren Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Jeg vet at det er noen som jobber, eller har jobbet, som telefonselgere her, og jeg har et lite spørsmål til dere. Når dere snakker med noen dere forstår er eldre, er dere oppmerksomme på at disse kan ha nedsatt oppfattelse, og tar dere noen hensyn i så måte?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Kan bare svare for meg selv: Ja, selvsagt. Men fikk opplæring og beskjed om å overkjøre og ikke ta hensyn. Jeg syntes jobben og manuskriptet vi fikk å følge var så sleipt og stygt at jeg etter fire dager i jobben bare begynte å si "Hei jeg selger......... vil du kjøpe?" i stedet for å følge manuskriptet som dreide seg om å lure folk. Spesielt å lure eldre, dette var noe av det viktigste sa sjefene å gi den i andre enden tro om at de hadde vunnet det vi solgte slik at de bet på. Vi skulle åpne samtalen med å si "Gratulerer! Du har vunnet muligheten til å få en ...... " slik at de trodde de hadde vunnet (tingem, og ikke "muligheten" til å kjøpe, som egentlig var greia) og ble helt forfjamset og sa Ja til resten av spørsmålene og bindene avtale om betaling. Det var så sleipt og stygt at jeg protesterte etter få dager i jobben og sa opp før jeg hadde vært der i to uker. Anonymkode: 49ae8...7d5 1
Gjest Rosemoren Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Takk for svar Dette høres ut som et klassisk eksempel på telefonsalg. Ble dere instruert i å være like pågående uansett kundens kognitive status? (Eksempel hvis personen er åpenbart dement)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå