Gå til innhold

Endringer etter pillekutt

Fremhevede innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Har slutta på p-pilla (desember) og har merket stadige forandringer etteerpå. Jeg merket plutselig eggløsningen igjen, fikk helt sykt ømme bryster rett før mensen,og nå har jeg hatt svake mens-"smerter" (murring liksom) i to uker!

Er sånne ting noe som bare blir mer og mer av og etter hvert? Kan jeg riskiere at de murringene og ømheten i brystene forut for mens bare blir sterkere for hver måned?har vært sånn til nå...

Andre som har/har hatt det sånn?

Blir sprø snart og kan ikke leve på smertestillende heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lompa! Jeg sluttet med pillen i februar. Jeg hadde ikke så store smerter da jeg skulle ha med første mensen etter pilleslutt, men da jeg for to dager siden hadde eggløsning, trodde jeg jeg skulle dø! Det var noe av det verste jeg har vært med på hittil. Stappet i meg masse smertestillende, som hjalp litt til slutt. Ellers så har kroppen min vært veldig rar i det siste. Den SKRIKER etter sjokolade, noe jeg vanligvis ikke har mye lyst på, og junk food.

Jeg velger å tro at det bare er en stabiliseringsperiode for kroppen. Så nei, du er nok ikke alene :(

Gjest Lompa
Skrevet

Hvor lenge skal en sånn stabiliseringsperiode vare da?

Blir puppene noe mer "stabile" nå, kan ikke mannen komme nær meg. Og TO uker med mensmurringer?! Jeg husker ikke lenger hvordan ting var før jeg begynte på pilla, men med SÅ mye endringer etterpå, vil jeg nesten ikke anbefale noen å begynne med den i utgangspunktet.*GRUFF!*

Sjokolade? Ikke nevn det,da...Jeg eeelsker sjokkiws og har fått sykt apetitt etter at jeg kutta ut pila. kan stappe i meg mat dagen lang, så jeg prøver å være litt sunnere.

Også for å forberede kroppen til vi skal begynne prøving for alvor

Sjokolade og søtsaker prøver jeg å være flink og ligge unna, men har ikke klart det når det gjelder muffins. Stoore,saftige,mørke sjokomuffins med biter av hvit sjokolade...

Skrevet

Kanskje du trene mye allerede, Lompa. Men ihvertfall: Det hjelper mot menssmerter. Å trene altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...