Gå til innhold

Kan 9 åringen se den nye Jurassic world filmen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir de for skummel, den har jo 11 års grense.

Anonymkode: 277bd...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymkode: 277bd...1e3

Skrevet

Den siste som var? Jurasic world 2? Jaaaa... jeg ville latt min 9åring se den.

Anonymkode: 674a3...914

Skrevet

Min 8-åring har sett alt av Jurassic park og Jurassic world, samt Godzilla. Siste Jurassic world så vi på kino. Kjempestas for han 😊

Anonymkode: e0fea...cae

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min 8-åring har sett alt av Jurassic park og Jurassic world, samt Godzilla. Siste Jurassic world så vi på kino. Kjempestas for han 😊

Anonymkode: e0fea...cae

Jeg og vennene mine så jurassic world 2 på kino og for å være ærlig følte jeg at målgruppen var langt yngre enn oss i 30årene ja :)

Anonymkode: 674a3...914

• Liker 1
Skrevet

Ja, min på 9 så den. Sammen med meg. Snurr film.

Anonymkode: 4d789...18f

Gjest BearMama
Skrevet

Vil si det kommer an på 9 åringen. Barn, som voksne, har forskjellig terskel på hva de takler å se. Det er blod, det er mennesker som blir revet i filler og spist. Takler ungen det uten å få mareritt så ser jeg ikke problemet. 

Skrevet

Ville ikke tatt med en 9 åring på en slik kino. Noe annet er det med en lørdagskveld i stuen med passelig lyd og i trygge omgivelser 😊 jeg så selv første av filmene som 9 åring, og har ennå mareritt av den 🙈

Skrevet

Vet ikke hvordan den siste filmen er, men det kommer an på barnet, ikke aldersgrensa! Jeg har to onkelbarn i denne aldersgruppa, den ene synes Jurassic Park-filmene og dinosaurer er kult, den andre blir vettskremt bare av bilde av kjeften på en dinosaur. Men hvis du er usikker så er det kanskje greit å la være å ta med niåringen for å se filleristede og opprevne mennesker på kinolerett? 😛 

Skrevet

Ja herregud... jentungen på 5 har sett den og. Ho elsker den. Ho har sikkert sett den 6 ganger allerede.. 

Anonymkode: ed71d...bc9

Skrevet

Jeg elsker de filmene og har sett på siden jeg var 8 år. Aldri tart noe skade av det heller ❤️

Anonymkode: e18f4...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...