AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Eller blir de for skummel, den har jo 11 års grense. Anonymkode: 277bd...1e3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Den siste som var? Jurasic world 2? Jaaaa... jeg ville latt min 9åring se den. Anonymkode: 674a3...914
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Min 8-åring har sett alt av Jurassic park og Jurassic world, samt Godzilla. Siste Jurassic world så vi på kino. Kjempestas for han 😊 Anonymkode: e0fea...cae
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min 8-åring har sett alt av Jurassic park og Jurassic world, samt Godzilla. Siste Jurassic world så vi på kino. Kjempestas for han 😊 Anonymkode: e0fea...cae Jeg og vennene mine så jurassic world 2 på kino og for å være ærlig følte jeg at målgruppen var langt yngre enn oss i 30årene ja Anonymkode: 674a3...914 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Ja, min på 9 så den. Sammen med meg. Snurr film. Anonymkode: 4d789...18f
Gjest BearMama Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 Vil si det kommer an på 9 åringen. Barn, som voksne, har forskjellig terskel på hva de takler å se. Det er blod, det er mennesker som blir revet i filler og spist. Takler ungen det uten å få mareritt så ser jeg ikke problemet.
LilleVanilje Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 Ville ikke tatt med en 9 åring på en slik kino. Noe annet er det med en lørdagskveld i stuen med passelig lyd og i trygge omgivelser 😊 jeg så selv første av filmene som 9 åring, og har ennå mareritt av den 🙈
Gjest Fvonk Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 Vet ikke hvordan den siste filmen er, men det kommer an på barnet, ikke aldersgrensa! Jeg har to onkelbarn i denne aldersgruppa, den ene synes Jurassic Park-filmene og dinosaurer er kult, den andre blir vettskremt bare av bilde av kjeften på en dinosaur. Men hvis du er usikker så er det kanskje greit å la være å ta med niåringen for å se filleristede og opprevne mennesker på kinolerett? 😛
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 Ja herregud... jentungen på 5 har sett den og. Ho elsker den. Ho har sikkert sett den 6 ganger allerede.. Anonymkode: ed71d...bc9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 Jeg elsker de filmene og har sett på siden jeg var 8 år. Aldri tart noe skade av det heller ❤️ Anonymkode: e18f4...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå