Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2002 #1 Del Skrevet 20. august 2002 heisann! jeg er så forvirret, sitter her og klarer ikke konsentere meg om noenting lenger. Har en kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 2 år. For tiden bor vi forskjellige plasser i landet og ser hverandre veldig sjeldent. Problemet er at når det er en liten stund siden jeg har sett han, tenker jeg bare på andre menn. Jeg sjekket til og med opp en gift mann i fylla i helga, dette er absolutt ikke noe jeg bruker å gjøre og skjønner ikke hvordan jeg kunne gå så langt. Men når jeg snakker med typen min innser jeg hvor mye jeg savner han og hvor glad jeg er i han, men det går over etter samtalen er avsluttet omtrendt..... Er det et tegn på at jeg ikke er forelsket i typen min lenger, er det normalt å tenke så masse på andre og drømme om andre hele tiden når man har kjæreste?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 20. august 2002 #2 Del Skrevet 20. august 2002 Sannsynligvis er det fordi du har et stort savn på nærhet! Du skriver du ikke har sett typen på lenge, med andre ord regner jeg med du ikke har fått så mye nærhet av en mann i det siste heller?! Dermed savner du antageligvis denne nærheten, og da begynner du å tenke på menn som er nærmere og som du faktisk har muligheten til å få litt nærhet med hvis du vil.... Tror nok ikke det er fordi du er mindre glad i kjæresten din, men dette er jo noe du må finne ut selv fordi det er bare du som kjenner deg selv godt nok til å finne ut av dine egne følelser! Lykke til i selvransakelsen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noldus Skrevet 28. august 2002 #3 Del Skrevet 28. august 2002 hmmm... høres ikke ut som om du er så veldig forelsket i kjæresten din. I gode forhold er det ikke vanlig å tenke noe særlig på andre "potensielle" partnere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 28. august 2002 #4 Del Skrevet 28. august 2002 Enig. Jeg hadde to år med avstadnsforhold til min nåverende forlovede, og har aldri tenkt på noen andre på den måten. Litt dagdømming når men ser en deilig gutt er ikke uvanlig, men ikke noe mer utover det har i hvertfall ikke jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #5 Del Skrevet 1. september 2002 Trøst deg med at han sannsynligvis har det på samme måte. Både på grunn av avstanden, umodenheten deres, og fordi han ganske enkelt er en mann. :o Det er ikke unormalt å titte på andre. Men du overdriver. Dette er neppe vanlig når man har en kjæreste man elsker. Elsker du egentlig kjæresten din? Definitivt ikke! Og følelser er gjerne gjensidige. Slipp han fri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er ikke noe kjærlighetsforhold. Dette er et "liksomforhold" på avstand, basert på gudene vet hva - - - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #6 Del Skrevet 1. september 2002 Trøst deg med at han sannsynligvis har det på samme måte. Både på grunn av avstanden, umodenheten deres, og fordi han ganske enkelt er en mann. :o Det er ikke unormalt å titte på andre. Men du overdriver. Dette er neppe vanlig når man har en kjæreste man elsker. Elsker du egentlig kjæresten din? Definitivt ikke! Og følelser er gjerne gjensidige. Slipp han fri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er ikke noe kjærlighetsforhold. Dette er et "liksomforhold" på avstand, basert på gudene vet hva - - - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 2. september 2002 #7 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg er ikke like sikker som de andre her... hvorfor sjekket du opp en GIFT mann, da?? Var det tilfeldig, eller var det fordi han ikke var noen trussel for forholdet deres siden han allerede var gift? Uansett det er UMULIG for noen andre enn deg og kjaeresten din aa finne ut av dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå