Missy77 Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Har nettopp sett siste episoden. Og herregud for en serie!!! Anbefales virkelig! Tror dere det kommer en ny sesong? Og kan den i så tilfelle bli like bra?! 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Hva handler den om? Trenger sårt en ny serie. Er det drama, spennende, action etc?? Anonymkode: 98d71...d7e
Vinglass Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Er den veldig skummel ? Jeg er så pinglete når det kommer til skrekk , men hørt mye bra om serien.
Djungelvrål Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva handler den om? Trenger sårt en ny serie. Er det drama, spennende, action etc?? Anonymkode: 98d71...d7e https://www.imdb.com/title/tt6763664/?ref_=nv_sr_1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Håper virkelig det kommer flere sesonger. Synes kanskje ikke at de skal ''utvanne'' historien fra sesong 1, men at det kan komme nye sesonger med nye historier. Så ferdig 1. sesong på 2 dager 🤪 Anonymkode: 64538...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Hvor går den ? Netflix Anonymkode: 64538...7cc 1
Missy77 Skrevet 1. november 2018 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2018 Den går på Netflix. Er en 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hvor går den ? Netflix
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Netflix Anonymkode: 64538...7cc Takk
Missy77 Skrevet 1. november 2018 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2018 26 minutter siden, Vinglass skrev: Er den veldig skummel ? Jeg er så pinglete når det kommer til skrekk , men hørt mye bra om serien. Litt skummel. 😜 Men ikke sånn typiske skrekkfilmer egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #11 Skrevet 1. november 2018 26 minutter siden, Vinglass skrev: Er den veldig skummel ? Jeg er så pinglete når det kommer til skrekk , men hørt mye bra om serien. Jeg skvatt i noen episoder, men ble ikke redd. Er av typen som ser skrekkfilm på høylys dag, ofte med lyden av 😅 Anonymkode: 64538...7cc 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 Jeg elsket også den serien. Synes den ble så fint avrundet, og selv om jeg gjerne skulle sett mer, så vil jeg ikke at en ny sesong skal komme og lage bråk eller ødelegge den fine historien fra sesong 1. Skulle gjerne sett en ny sesong med andre skuespillere, et annet sted eventuelt, men i samme stil som første sesongen. Litt som American Horror Story (vel, der er jo skuespillerne ofte de samme, da). Anonymkode: 466e6...b66 3
Vinglass Skrevet 2. november 2018 #13 Skrevet 2. november 2018 16 timer siden, Missy77 skrev: Litt skummel. 😜 Men ikke sånn typiske skrekkfilmer egentlig. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skvatt i noen episoder, men ble ikke redd. Er av typen som ser skrekkfilm på høylys dag, ofte med lyden av 😅 Anonymkode: 64538...7cc Takk for svar ☺️ jeg skvetter veldig lett,men har sett american horror story uten å bli helt traumatisert tidligere
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #14 Skrevet 2. november 2018 7 minutter siden, Vinglass skrev: Takk for svar ☺️ jeg skvetter veldig lett,men har sett american horror story uten å bli helt traumatisert tidligere Jeg hater jump scare og blir sliten av å skvette. Men denne serien var mer snikende uhyggelig og akkurat passe skummel. Selv for meg som er ei pingle. Anonymkode: 86f1c...705 3
Gjest Klomf Skrevet 2. november 2018 #15 Skrevet 2. november 2018 Jeg så den ferdig for en uke siden, og jeg elsket den serien! Mye bra filming og skuespill! Slutten har fått mye kritikk, men den var bra nok etter min mening. Jeg har hørt rykter om en ny sesong. Dersom det blir noe av, er jeg veldig spent på hvordan de går fram; får vi møte en ny familie i samme hus? Blir det et nytt sted, hvor de bare endrer tittelen til "The Haunting of X". Det var også morsomt å finne ut at han som spilte den lille gutten i ET-filmen, spiller faren i denne serien. (Henry Thomas)
Haugenjenta Skrevet 3. november 2018 #16 Skrevet 3. november 2018 Jeg er en stor pingle, men jeg likte denne serien meget godt. Noe skvetting er det, men det er overlevbart 1
Gjest Elseby13 Skrevet 15. januar 2019 #17 Skrevet 15. januar 2019 Slutten var idiotisk da. Det viser seg at døde og levende kan interaktere helt fint? Faren hjelper med å bære Luke ut etter at han dør... da er det ikke noe farlig å dø vel. Dessuten syns jeg Dudley-paret tok datterens dødsfall veldig pent. "Oisann hun er død ja. Jaja, det var jo dumt." Men jeg skvatt da det viste seg at Nellie var duknakkete damen.
Gjest Belle âme Skrevet 16. januar 2019 #18 Skrevet 16. januar 2019 Syns slutten var både fin, det med at Dudley-mannen bar sin døende kone inn i huset, og litt teit med tanke på det andre. Den sterkeste episoden var da Nellie døde og det sannheten om bend neck Lady kom fram. Eg skjønner berre ikkje kvifor det var Nellie som skulle dø. Fordi ho var yngst?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #19 Skrevet 16. januar 2019 9 minutter siden, Belle âme skrev: Syns slutten var både fin, det med at Dudley-mannen bar sin døende kone inn i huset, og litt teit med tanke på det andre. Den sterkeste episoden var da Nellie døde og det sannheten om bend neck Lady kom fram. Eg skjønner berre ikkje kvifor det var Nellie som skulle dø. Fordi ho var yngst? Spoiler alert..? Flere her som ikke har sett den. Anonymkode: c751a...dd0
Gjest Belle âme Skrevet 16. januar 2019 #20 Skrevet 16. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Spoiler alert..? Flere her som ikke har sett den. Anonymkode: c751a...dd0 En har hatt ganske god tid til å sjå den, så ser ikkje på det som en spoiler, dessuten sa eg ikkje noko særlig som øydelegger historen. Var en anna som sa kven Bend neck Lady var, det gjorde ikkje eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå