AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Hei! Hvert år får jeg dette problemet. Jeg vet ikke hva jeg skal gi mine foreldre til jul. De er skilt så kan ikke kjøpe noe felles til dem. Min far har sagt at han ønsker seg sengetøy, Biltema gavekort og best sin kaffeavtale. Men, her er greia, HAN SIER DET HVERT ÅR! Jeg vil gjerne gi han noe annet i tillegg til dette siden han får bare gave fra meg, onkel og søsteren min. Har tenkt på hjemmelagde småkaker. Han har nok av med verktøy, men han mekker ofte på bil. Noen som vet noe man ofte trenger nye ting av ang. Biler? Han drikker ikke noe særlig heller, men han røyker da... Han er en musiker (gitarist). Han har det som hobby. Noe man kan finne på der? Så har vi mamma som alltid sier at hun ikke trenger noe. Hun liker sjokolade, har tenkt å få tak i belgiske sjokoladetrøfler. Ga henne en kaffekopp for noen år siden som hun ble veldig glad i, kan være noe der. Ellers så har hun en liten hage der hun skal plante forskjellige urter og blomstrer. Hun liker også å gå lange turer i fjellet. Men ellers så er jeg helt blank. Alt av ideer hjelper meg😊 Anonymkode: c2920...082
Rumle Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Til en som liker planter og hagearbeid finnes det jo masse gaveideer. Alt fra bøker med inspirasjon og tips til frø, hageredskap, hansker og utstyr, kanskje en morsom hagekopp hun kan ha med seg ut, siden du nevnte det?
skruf Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Foreldrene mine er også skilt, og hvert år så grubler jeg over hva de skal få i julegave,,, det er lettere å kjøpe noe til mor mi, for far min har det meste og hvis det er noe han ønsker seg så stikker han å kjøper det selv. Moren min er glad i å lese, så har kjøpt endel bøker til henne ila årene som har vært. Hun er også glad i diverse håndarbeid, så kjøper gave relatert til det. Andre ting hun har fått er; Kari Traa ulltrøye, div ting fra Le Cruiset, smykker, tøfler, sjal, Gaver faren min har fått; barbersett (sånn gammeldags), barbersåpe, pleieprodukter til ansiktet, joggesko, treningsklær, konsertbilletter, whisky, konjakk,
Muskath Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Poleringsutstyr til bilen, god kaffe, ute-askebeger med lokk. Småkaker på boks var jo en god ide! Ellers pledd, bøker, e-bok, lydbok, spekepølse, godt krydder på glass, håndstøvsuger. Frøposer til moren din, turkopp, termokopp, hodelykt, god kaffe eller te, fine stearinlys, såpe på snor eller andre ting til dusj og bad.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Jeg gir en kurv med god vin,ost, te og noe hjemmebakt samt en bok. Anonymkode: c0871...910
Gjest Krampus Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Mine er enkle å kjøpe til, jeg spør hva de ønsker seg, så kjøper jeg det, pluss en boks hjemmelagde kjeks.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 Men om han ønsker seg disse tingene så blir han vel glad for dem også:) Ser ikke noe galt i det sånn sett. Vet ikke hvor mye du vil legge i, men du kan jo kjøpe noe på siden av f.eks. kaffeavtalen om du synes det blir ensformig. Ellers synes jeg hjemmelagde cookies osv. er en god ide:) Evt. en kurv med f.eks. spekepølse, vin, ost osv. Hva enn han liker. Men jeg jeg har et tips til moren din om hun liker hagearbeid og sånt; et sånt mini-drivhus for å ha i vinduskarmen:) Tror de har på IKEA, jeg gav dette til en venninne og det ble kjempesuksess! Kan en sånn matkasse(f.eks. adams matkasse) være noe for dem? Anonymkode: a41d5...205
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 Konsertbiletter? Om han er gitarist så har han vel interesse for musikk? Weekend i Oslo med onkelen din, du/dere spanderer hotell og/eller konsertbilett. Jeg sliter forøvrig med mine egne foreldre, de blir liksom alltid glade men ikke sånn...overraset og genuint happy for de kjedelige tingene jeg gir! Følger med på denne. Anonymkode: a03ad...1c6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 Jeg pleier å gå sammen med søsken for å kunne kjøpe noe litt dyrere til våre foreldre. Siden de har "alt" og bare ønsker seg "snille barn" pleier de å få f.eks konsertbilletter, billetter til en eller annen forestilling, gavekort på 3-retters på en god restaurant eller lignende. Billettene/gavekortet legges gjerne sammen med en god flaske vin eller noe. Mamma fikk gavekort på time hos favorittfrisøren sin sist jul. Noe sånt? En opplevelse av noe slag, i stedet for flere ting de kanskje ikke trenger? :) Anonymkode: 0708d...001
HanDerreRåbert Skrevet 1. november 2018 #10 Skrevet 1. november 2018 i forhold til mine egne foreldre er det ganske enkelt, muttern er glad i pynte ting og har etter om og men lært meg smaken hennes, så med mindre jeg og søsterene mine finner på noe "stort" å gi sammen er jeg på diverse pynte-fjas butikker og kjøper et par ting i hennes smak. Fattern er enda enklere, han er typen som sjeldent unner seg noe i underholdnings-sammenheng, så siste 10 årene har jeg skaffet ymse bootlegger av favoritt musikk artisten hans Bob dylan
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #11 Skrevet 1. november 2018 Jeg har gitt gaveabonnement på ukeblad, det var midt i blinken😀 Og en gave som ga mye glede. Anonymkode: 0627e...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå