Maurgal Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Hei! Jeg lurte på noe: Hvor mange vannbøffler ville du ha betalt for en 18 årig kvinne, norsk, brunette, gjennomsnittlig pen hvis du hadde rikelig med vannbøffler?
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, Maurgal skrev: Hei! Jeg lurte på noe: Hvor mange vannbøffler ville du ha betalt for en 18 årig kvinne, norsk, brunette, gjennomsnittlig pen hvis du hadde rikelig med vannbøffler? Ikke en eneste vannbøffel ville jeg ha kvittet meg av med.
Maurgal Skrevet 1. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Ikke en eneste vannbøffel ville jeg ha kvittet meg av med. Dette er rent hypotetisk og du har så mange vannbøfler at du ikke merker de er borte en gang. + du har lyst til å kjøpe den 18 årige kvinnen. Hvor mye ville du betalt da?
T-Rex Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Rent hypotetisk: 666 vannbøfler. Men bare hvis hun var glad i å gjøre husarbeid.
Gjest theTitanic Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Tull. Vannbøfler har jo en verdi. Max 15. 15 vannbøfler er mye penger. Om jeg hadde vært mann og ønsket en dame da. Det er jeg ikke.
magikeren Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Hvorfor skulle jeg ville ha en 18 år gammel kvinne? Hadde behold vannbøflene. Driver ikke med vannbøffelspekulering
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 5 timer siden, Maurgal skrev: Dette er rent hypotetisk og du har så mange vannbøfler at du ikke merker de er borte en gang. + du har lyst til å kjøpe den 18 årige kvinnen. Hvor mye ville du betalt da? Jeg har ikke lyst til å kjøpe noen som helst.
ajarRun Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 3, hvordan skal en vannbøffel suge kuken min?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 Ingen. Kvinnfolk betyr utgifter og unger. Unger betyr enda større utgifter. Anonymkode: b5f00...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå