Hjertehåp Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 (endret) Dette er en ny blogg jeg har kommet over som jeg har fått litt sansen for. Blir spennende å se om hun når målene sine. Alle som har vært gravid og lagt på seg masse vet hvor vanskelig å utfordrende det kan være med ny hverdag. Ikke minst komme tilbake der man var. Fitnessmammaen.blogg.no Endret 1. november 2018 av Hjertehåp
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 48 minutter siden, Hjertehåp skrev: Dette er en ny blogg jeg har kommet over som jeg har fått litt sansen for. Blir spennende å se om hun når målene sine. Alle som har vært gravid og lagt på seg masse vet hvor vanskelig å utfordrende det kan være med ny hverdag. Ikke minst komme tilbake der man var. Fitnessmammaen.blogg.no Enda en sånn fitnessguri....
Pås Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Nei! Når det første innlegget jeg leser handler om at hun ikke vil utelukke å bruke barnet sitt til å tjene penger, fordi nybegynner-blogging kaster så lite av seg, har jeg lest bloggen for første og siste gang! Styr unna folkens! 16
hufsaaaaa Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 ^ Takk, kommer ikke til å klikke meg inn. Støtter absolutt ikke utlevering av og utnytting av barn. 6
puppi Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Ikke ett eneste fitness-bilde av dama på fremsiden?? Hvordan er dette da runke-materiale for en stakkars mann??
Anbefalte innlegg