Gå til innhold

krangel med kjæreste. han har ikke sagt unnskyld

Anbefalte innlegg

Gjest **21**
Skrevet

Kjæresten min og jeg hadde en krangel på søndagen.

grunnen til det var at han var kjempe full på lørdag og oppførte seg rimelig teit. På søndagen snakket vi sammen på telefonen og da var han tydeligvis fyllesyk og det gikk da utover meg.

Det som også skjedde på søndag var at når jeg ringte han så sa han; "jeg er opptatt ringer deg senere", så sier jeg; "ja men dette er viktig" også svarer han" "JEG ER OPPTATT" og slenger da på røret.

Til slutt ringer han meg. Jeg er snurt fordi han bare slang på røret. Vi begynner og krangle og han begynner plutselig å slenge masse dritt. Jeg sier at så lenge han er så opptatt så kan vi liksågodt gjøre det slutt. Ja, han var enig og vi slang begge på røret.

Jeg sendte han en melding, lykke til osv, skrev jeg.

Han skrev noe sånt som: fuck you.

Men, noen timer senere på kvelden sendte han da en sms om at jeg måtte drømme søtt og at han elsket meg.

Som om ingenting hadde skjedd. Jeg svarte aldri. Og han ringte aldri dagen etter. Han har fortsatt ikke ringt.

skal jeg ringe han for å ta opp alt som har skjedd eller skal jeg gi blaffen?

jeg mener at han burde ringe og si unnskyld. og det har han jo ikke gjort :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

hvorfor skal han ringe å si unnskyld når dere har slått opp? hev deg over hans idioti og kom deg videre :)

Gjest **21**
Skrevet
hvorfor skal han ringe å si unnskyld når dere har slått opp? hev deg over hans idioti og kom deg videre :)

Så hvis man har gjort det slutt så er det greit å ikke si unnskyld mener du?

Gjest Madam Felle
Skrevet

jeg hadde gitt blaffen, for gjør man det slutt fordi man har en liten krangel, så er en ikke klar for å være i et forhold. Hadde ikke giddet å bry meg med å få en unnskyldning, for stoltheten min hadde tatt over.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Om jeg var deg så hadde jeg ventet, fordi det høres ut som om det var han som var dum. Men på den andre siden så kan det vel ikke skade å ringe han heller, du har sikkert masse spørsmål i deg, spesielt til hvorfor du ikke hører mer fra han etter den meldingen. Så om du tror det blir bedre for deg å få pratet med han så, hvorfor ikke :roll:

Sånn umiddelbart, om det er slik at du vil ha han tilbake så tror jeg at jeg ikke hadde ringt, eller for å være ærlig så tror jeg at jeg hadde ringt, men at jeg etterpå (spesielt om det viser seg at han var på vei til å gjøre det samme) kanskje hadde angret :)

Gjest **21**
Skrevet
jeg hadde gitt blaffen' date=' for gjør man det slutt fordi man har en liten krangel, så er en ikke klar for å være i et forhold. Hadde ikke giddet å bry meg med å få en unnskyldning, for stoltheten min hadde tatt over.[/quote']

det er sånn jeg har det nå også. altfor stolt til å gidde å ta kontakt (skulle bare mangle nå).

men i hodet hans er det nå jeg som har gjort det slutt og har vært slem (kjenner han såpass). og nå er han liksom sinna på meg fordi HAN slang en haug med dritt :roll:

Gjest **21**
Skrevet
Om jeg var deg så hadde jeg ventet, fordi det høres ut som om det var han som var dum. Men på den andre siden så kan det vel ikke skade å ringe han heller, du har sikkert masse spørsmål i deg, spesielt til hvorfor du ikke hører mer fra han etter den meldingen. Så om du tror det blir bedre for deg å få pratet med han så, hvorfor ikke :roll:

Sånn umiddelbart, om det er slik at du vil ha han tilbake så tror jeg at jeg ikke hadde ringt, eller for å være ærlig så tror jeg at jeg hadde ringt, men at jeg etterpå (spesielt om det viser seg at han var på vei til å gjøre det samme) kanskje hadde angret :)

Jeg tenker sånn: gidder ikke å ta kontakt nå. det er hans tur. han skal si unnskyld og han skal på en måte skjønne nå at det er ikke greit at han slenger respektløs dritt til meg slik han gjorde på søndag.

Vi har vært sammen i 4år, og noe lignende har skjedd før (for 1. år siden ca)...at vi kranglet på tlf og slo opp der og da i sinne.

Da måtte jeg kontakte han :roll:

Om jeg hadde ringt hadde vi nok blitt venner igjen tror jeg. Men, det er bare prinsippet. Jeg skal på en måte ikke behøve å BE om unnskyldning. Det burde han forstå selv.

Savner han jo. Men er mest sint nå. Takk for råd i allefall :)

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tenker litt sånn at noen ganger er det ikke viktigst å ha rett, men å få ordnet opp. Om det er din eller hans "rett" å få en unnskyldning er vel tross alt ikke så viktig om dere er oppriktig glad i hverandre?

Kanskje du må være "the bigger person" her? Dumt om forholdet skal ta slutt kun pga. stolthet...

Gjest **21**
Skrevet
Jeg tenker litt sånn at noen ganger er det ikke viktigst å ha rett, men å få ordnet opp. Om det er din eller hans "rett" å få en unnskyldning er vel tross alt ikke så viktig om dere er oppriktig glad i hverandre?

Kanskje du må være "the bigger person" her? Dumt om forholdet skal ta slutt kun pga. stolthet...

Ja, det er dumt at det skal ta slutt på denne måten.

Men, jeg følte meg så tråkket på over de tingene han sa.

Og før når vi har kranglet har jeg måtte be om godt vær også. Hvis man elsker meg så mye som han sier burde vel han også jekke ned stoltheten sin litt.

Jeg tror jeg skal vente noen dager til med å kontakte han. Har jeg ikke hørt noe over helgen f.eks så tror jeg at jeg skal be han møte meg for en prat.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tenker sånn: gidder ikke å ta kontakt nå. det er hans tur. han skal si unnskyld og han skal på en måte skjønne nå at det er ikke greit at han slenger respektløs dritt til meg slik han gjorde på søndag.

Vi har vært sammen i 4år, og noe lignende har skjedd før (for 1. år siden ca)...at vi kranglet på tlf og slo opp der og da i sinne.

Da måtte jeg kontakte han :roll:

Om jeg hadde ringt hadde vi nok blitt venner igjen tror jeg. Men, det er bare prinsippet. Jeg skal på en måte ikke behøve å BE om unnskyldning. Det burde han forstå selv.

Savner han jo. Men er mest sint nå. Takk for råd i allefall :)

Det var det jeg funderte litt over, når man føler seg tråkket på så er det greit å stille litt opp for seg selv, å som alltid så tror jeg du har svaret inni deg selv om du tenker godt etter. Men følelser gjør det litt vanskelig å være objektiv. Slik som du skriver det nå så vil jeg anbefale deg å la vær :)

Gjest Violetta
Skrevet

Det synes jeg høres veldig lurt ut. Lurt å la det kjøle seg litt ned før du sier noe mer.

Og tar det slutt da er det vel ikke bare stolthet som gjør det. Da er det vel flere ting som teller med.

Lykke til, håper det ordner seg til det beste for deg! :)

Gjest **21**
Skrevet

Det var det jeg funderte litt over, når man føler seg tråkket på så er det greit å stille litt opp for seg selv, å som alltid så tror jeg du har svaret inni deg selv om du tenker godt etter. Men følelser gjør det litt vanskelig å være objektiv. Slik som du skriver det nå så vil jeg anbefale deg å la vær :)

Ja. Skal se ann dette en liten stund til i allefall.

Takk for gode råd :)

Gjest **21**
Skrevet
Det synes jeg høres veldig lurt ut. Lurt å la det kjøle seg litt ned før du sier noe mer.

Og tar det slutt da er det vel ikke bare stolthet som gjør det. Da er det vel flere ting som teller med.

Lykke til, håper det ordner seg til det beste for deg! :)

Jepp, tror også at hvis det blir slutt så er det ikke bare pga stolthet. Takk takk :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff da... Her var det en skikkelig mølje av fyll, stygge meldinger og telefoner som blir slengt på. Regner med at dere begge sa ting i kampens hete som dere egentlig ikke mener.

Personlig stusser jeg over at du lirer ut av deg "Da er det slutt" på telefon når dere har vært sammen i 4 år. Ikke spesielt voksent gjort, du.....

Hans melding på kvelden om å drømme søtt osv. var nok hans lille klossete forsøk på å be om unnskyldning og godt vær. Ikke spesielt imponerende forsøk, men det var vel en liten utstrakt finger i håp om at dere kunne bli venner igjen.

Men, hvis du virkelig vil være sammen med han, tror jeg nesten du må ta første skritt her - som i hans øyner nok blir 2. skritt, men pytt pytt....

Snakk til han ansikt til ansikt (ikke via meldinger eller telefon) og forklar han stille og rolig hvorfor du hisset deg opp i utgangspunktet og hvorfor du gjorde det slutt. Prøv å si hvordan det føltes på lørdag uten å anklage han (gjør du det, går han bare i forsvarsposisjon og kommunikasjonen blir ødelagt).

Etter at du har snakket, vil han sannsynligvis si noe. Her er det rimelig å forvente at det kommer en unnskyldning og en forklaring.

Lykke til. Tror nok det ordner seg. Tullete at en sånn krangel om "ingenting" skal ødelegge et langt forhold.

Skrevet

Du kranglet med han FORDI han hadde drukket seg full?

Kanskje han er lei gnålinga di og bestemte seg for at denne gangen så skulle han ikke legge seg flat.

Skrevet

Jeg syns dere høres vansklige ut begge to jeg.

Ikke vent på en unnskylding som sikker ikke kommer, vær enten "den store" å ta kontakt og rydd opp i dette, eller la det ligge.

Enig i at du kan tenke over dette og sånt, men det kanskje ikke så lurt å vente for lenge?

Gjest **trådstarteren**
Skrevet

Takk for svar alle.

Vet at dette hørtes ut som en utrolig barnslig krangel. Og, det var det også.

Han sendte meg en sms i går, og ønsket meg GodPåske.

Jeg svarte tilbake, og i dag ringte han meg.

Vi snakket helt vanlig i begynnelsen, men etterhvert kom vi innpå krangelen. Det endte med at vi begge sa unnskyld. Så, ja...nå er vi venner igjen.

Vi skal møtes i morgen for å snakke sammen litt rundt forholdet. Om hvordan vi kan unngå slike idiotiske krangler osv.

Takk for råd uansett :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Så flott! Er så godt når det ordner seg. Da blir det

:kose::kline::bryllup:

:ler:

Gjest trådstarteren**
Skrevet
Så flott! Er så godt når det ordner seg. Da blir det

:kose::kline::bryllup:

Får håpe på det ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fint dere har fått snakket ut, og jeg håper for deres del at dere finner ut hvordan dere skal løse slikt i fortsettelsen. For det kan ikke være kjekt å gjøre det slutt, fordi man er litt uenig en dag.

Lykke til :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...