Gå til innhold

''Du får beskjed i slutten av neste uke''

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har seg sånn at jeg var på jobbintervju forrige uke, alt gikk veldig bra og disse 10 dagene har vært tortur til det ekstreme (er snakk om drømmejobben).

Ville dere tolka det som torsdag eller fredag? De må vel gi beskjed dersom du ikke får en også? 😬

Anonymkode: 26453...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senest fredag.

Anonymkode: edf35...dcb

Skrevet

Ikke alle som gir beskjed hvis man ikke er den personen som faktisk får jobben..

Skrevet

Innen fredag kl 16 hadde jeg tenkt. De gangene jeg har fått jobb har jeg fått beskjed en god stund før avtalt. Krysser fingrene! 🤞

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Jeg har fått den tilbakemeldingen såpass mange dager uten å få noe som helst til svar så jeg stoler ikke på slike tilbakemeldinger lenger.

Skrevet

TS her!

Tingen her er jo at de skal ha inn 15 stk og intervjuet 35, og har hatt intervjuer i Oslo og Bergen, siste intervju var igår. Så de mener nok at de skal gi beskjed kan jeg tenke meg, enten det er igjennom mail eller telefon.. 🤞

Skrevet

Og de ringte referansene mine dagen eter intervjuet og var kjempe positive og ivrige ifølge dem...

• Liker 1
Skrevet

Har du fått tilbakemelding ?🤔

Anonymkode: 6ef08...cb1

• Liker 2
Skrevet

Håper du fikk jobben 😊

Anonymkode: e9fb8...eec

Skrevet

Den beskjeden fikk jeg også, men det gikk over en uke ETTER det igjen før de ringte og tilbudte meg jobben. Da hadde jeg takket ja til en annen i mellomtiden.... Mye kan skje, og selvom dette er verdens viktigste ting for deg så er det ikke det for de som ansetter og er ledere.

Anonymkode: 7bd0d...289

• Liker 1
Skrevet

De ringte i dag, og jeg fikk jobben! Overlykkelig er en understatement!!!! ❤️

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...