Gå til innhold

Hva gjør du med takkekort, julekort, og andre bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å få invitasjoner, takkekort og julekort med bilder, men nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre med dem.

Jeg Jeg har en form for "sperre" når det kommer til å kaste eller brenne bilder, spesielt av barn, det føles bare så utrolig feil, og derfor har jeg hatt album jeg har satt dem inn i.  Men nå begynner det å bli så mange, og det er begrenset hvor mange album jeg kan ha til oppbevaring også.

Derfor spør jeg her, hva gjør dere med slike kort?

Anonymkode: 8ef6c...97c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Beholder dem en stund og kaster dem i papirinnsamlingen.

Skrevet
42 minutter siden, Faerunpedia skrev:

Beholder dem en stund og kaster dem i papirinnsamlingen.

Takk for svaret!  :)

Det er kanskje ikke så vanlig å ha vanskeligheter å kvitte seg med bilder. 

Skrevet

Jeg sparte på slikt før, men nå kaster jeg alt etter kort tid.

Skrevet

Kaster de etter noen uker

• Liker 1
Skrevet

Kaster alt etter noen dager, så blir litt bortkastet å lage slikt. Da er det bedre å få det muntlig, personlig levert bursdagskort 🙂 Muntlig! 

Anonymkode: e9769...a90

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svaret!  :)

Det er kanskje ikke så vanlig å ha vanskeligheter å kvitte seg med bilder. 

Du kan jo skanne dem før du kaster.

Anonymkode: aa822...635

Skrevet

Nå får ikke jeg så store mengder at det har vært et problem, så jeg tar vare på det. Har det oppi en eske :)

Anonymkode: f176b...8ca

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er noe spesielt så avfotograferer jeg det, og beholder det i skya. Hvis ikke kaster jeg (resirkulerer) etter et par år :)

Anonymkode: 30582...360

• Liker 1
Skrevet

har et album jeg setter inn julekort med bilder på.  samme med takkekort fra konf og bryllup. Resten går i bosset. 

Anonymkode: 6faf6...275

Skrevet

Jeg kaster det. Syntes det var litt fælt i starten, men så ble det verre å ta vare på alt, så nå kaster jeg uten å tenke meg om.

Anonymkode: 427a1...275

• Liker 2
Skrevet

Av en eller annen grunn tar jeg vare på julekortene. Oppbevarerer dem sammen med julepynten. Dette gjelder både de med bilder og dem uten. Takkekort tas vare på ei stund, før de blir kastet/brent.

Skrevet

Sparer på de i kanskje et år eller til jeg finner ut at jeg skal rydde i skuffen jeg putter alt sånn i. Takkekort osv er ikke noe jeg gidder å samle på, har nok rot i huset.

Anonymkode: 436de...4f8

• Liker 1
Skrevet

Kaster det, helt ærlig. Det er så mye annet som ligger og slenger at jeg trenger ikke enda mer. Ja, folk har brukt tid og penger på det, og jeg setter jo pris på det der og da. Men er det noen som går i roteskuffen flere ganger senere og koser seg med å se på takkekort? Av folk som ikke er seg selv eller egne barn liksom? Nope! 

• Liker 2
Skrevet

Så skuffende å se hvor mange som kaster kortene/bildene en gjør seg så mye strev med å lage :klo:

Anonymkode: 38372...9f7

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så skuffende å se hvor mange som kaster kortene/bildene en gjør seg så mye strev med å lage :klo:

Hvorfor skal huset mitt fylles opp av kort av ulike slag med bilder av andre folks unger og kjæledyr (jupp, julekort med kjæledyr er visst en slager)? Hyggelig å få, men det finnes grenser til hva man skal samle på

Anonymkode: 436de...4f8

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får jo masse hvert år, skal vi ta vare på alle mener du? For å være ærlig kunne jeg fint klart meg uten også.

Skrevet
1 minutt siden, Faerunpedia skrev:

Man får jo masse hvert år, skal vi ta vare på alle mener du? For å være ærlig kunne jeg fint klart meg uten også.

Er ikke fan av julekort.. har aldri praktisert dette selv, synes det bare er tull. Kaster de kortene vi får relativt kjapt. Har nok skrot å samle på fra før av uansett.

Skrevet

Tar vare på noen og kaster noen. Har en bok der jeg skriver litt om julen hvert år. Limer noen inn der. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kaster alt som er eldre enn et år.

Anonymkode: 7a11c...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...