AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Dette skjedde meg nå. Fikk ei sur melding fra en person jeg knapt har kontakt med, som mente jeg overså h*n i går.. Det ubehagelige her er at vedkommende hevder å ha sakt "hei", høyt og tydelig. Og at jeg ikke skal ha reagert :O Det var kveld og mørkt i går kveld, og masse mennesker ute. Det var da dette påståtte møtet skal ha skjedd, i følge vedkommende. Men jeg husker overhodet ikke dette.. Er veldig dumt, hele situasjonen. Flere som har opplevd dette, og ble dere trodd? Anonymkode: b1534...9db
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Jeg synes at denne personen tar seg vel nær av denne hendelsen. Jeg tenker at folk generelt er i sin egen verden når de ikke regner med å treffe noen de kjenner. Jeg satt på bussen ved siden av en kollega som ikke enset meg og en annen selv han var 20 cm ved siden av, så i vår retning og vi hilset. Etter vi gikk av bussen (på samme sted) hilset han og hadde overhodet ikke fått med seg at vi også var på bussen. Jeg har også fått høre av andre at jeg har gått rett forbi dem på gata, og det har skjedd at noen jeg kjenner har gått rett forbi meg. Anonymkode: 56f9a...492
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Jeg hadde ei slik "venninne" for mange år siden. Jeg begynte å ungå henne da hun ble veldig sur hele tiden jeg var ute med andre uten å invitere henne! Hun begynte å snakke dårlig om meg til andre og si ting som bare ikke var sant. Før jeg knapt kjente henne gikk hun bort til meg og sa hun har tenkt på meg lenge!! og at hun savnet meg syntes bare hun ble litt creepy. Anonymkode: 734ff...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå