Emmelise Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 For første gang på 12 år har jeg kjøpt meg en mascara og eyeliner. Dessverre gikk ikke lyset opp for meg før etter jeg hadde kommet hjem igjen. De er jo vannfaste, så man må jo få det av på et vis. Anbefal et produkt som fjerner sminken effektivt og som ikke maltrakterer huden min helst!
Cirkelin Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Jeg synes mikrofiberkluten til Makeup mekka er forbausende effektiv. Skal bare fuktes med lunkent vann. Har hud og øyne som reagerer på de fleste typer sminkefjerner, så denne løsningen er gull for min del. 2
ReDBulL-EnErgI Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Det er ikke anbefalt å bruke vannfast mascara til daglig bruk da det sliter veldig på vippene, kjøp deg heller an vanlig mascara 🙂 ei jeg jobber med brukte vannfast mascara i en uke da hun var i Syden, vippene var halvert da hun kom hjem. Av sminkefjernere liker jeg mest wipes, for eksempel vita sin egen serie, eller noe fra apoteket 🙂 2
lipglossy Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Bruker simple sitt sminkefjernervann. 1
Emmelise Skrevet 1. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2018 3 minutter siden, ReDBulL-EnErgI skrev: Det er ikke anbefalt å bruke vannfast mascara til daglig bruk da det sliter veldig på vippene, kjøp deg heller an vanlig mascara 🙂 ei jeg jobber med brukte vannfast mascara i en uke da hun var i Syden, vippene var halvert da hun kom hjem. Av sminkefjernere liker jeg mest wipes, for eksempel vita sin egen serie, eller noe fra apoteket 🙂 Hmm, det var faktisk ikke et dårlig poeng. Jeg sjekket opp mascaraen for sikkerhets skyld. Den heter "Volume Million Lashes" og det står ingenting på den om den er vannfast egentlig. Det er denne. Men eyelineren er definitivt vannfast, den var et mareritt å få av igår kveld.
ReDBulL-EnErgI Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Volume million lashes er ikke vannfast nei bare om den har turkis strek istedet for svart, men da står det også vannfast på den
Gjest Raptuza Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Brukar Avene sin øyensminkefjernar. Skånsom mot augene.
Emmelise Skrevet 13. november 2018 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2018 51 minutter siden, Raptuza skrev: Brukar Avene sin øyensminkefjernar. Skånsom mot augene. Jeg prøver gjerne, hvor får jeg kjøpt den? Apoteket?
Gjest Raptuza Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 Ja, den skal du få tak i i dei fleste apotek. Kostar vel mellom 100 og 150 kr, men er drøy og varar lenge. Veldig forfriskande på øyepartiet og som sagt bra for ømfindtlige øyne.
Mii Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 Kanskje litt dyrt men bioderma sensibio miceller vann er det mest skånsomme som finnes samt det får dritten vekk. Koster sånn 180kr på normal for en flaske på 500ml. 1
Gjest Brunette89 Skrevet 25. november 2018 #11 Skrevet 25. november 2018 Jeg bruker ganske enkelt kokosolje, masserer inn så all sminken smelter, tørker vekk med klut med lunkent vann på, for deretter å rense huden som vanlig. Skal sies jeg bruker en del sminke, funker som bare det !
Thyra Skrevet 25. november 2018 #12 Skrevet 25. november 2018 På 1.11.2018 den 11.31, ReDBulL-EnErgI skrev: Det er ikke anbefalt å bruke vannfast mascara til daglig bruk da det sliter veldig på vippene, kjøp deg heller an vanlig mascara 🙂 ei jeg jobber med brukte vannfast mascara i en uke da hun var i Syden, vippene var halvert da hun kom hjem. Av sminkefjernere liker jeg mest wipes, for eksempel vita sin egen serie, eller noe fra apoteket 🙂 Jeg kjøper disse fra Europris til 15,90 pr. pakke. Synes de fungerer veldig bra. https://www.europris.no/vatserviett-25-pk-soft-cosmetic-169607.html 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #13 Skrevet 25. november 2018 Jeg liker denne, men bruker aldri noe vannfast så vet ikke om den tar det. Anonymkode: 83b52...de7 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #14 Skrevet 25. november 2018 Det enkle er ofte det beste, Babyolje eller kokosolje. Babyolje tar vannvast veldig bra, er relativt billig og holder lenge og er lett å få tak i dagligvarehandelen. Anonymkode: 4c0b4...dbb
Jytte Skrevet 25. november 2018 #15 Skrevet 25. november 2018 På 01.11.2018 den 11.03, Emmelise skrev: For første gang på 12 år har jeg kjøpt meg en mascara og eyeliner. Dessverre gikk ikke lyset opp for meg før etter jeg hadde kommet hjem igjen. De er jo vannfaste, så man må jo få det av på et vis. Anbefal et produkt som fjerner sminken effektivt og som ikke maltrakterer huden min helst! Vaselin.
Pal Fungi Skrevet 25. november 2018 #16 Skrevet 25. november 2018 Jeg foretrekker denne fra Nivea, brukt den i flere år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå