Lillemilla Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Jeg er så usikker på hvilket antrekk vi skal se etter til mannen... Jeg synes sjakett er utrolig flott, men siden mannen ikke er av de høyeste (ca 175cm) tror jeg kanskje at de lange jakkene får bena til å se fryktelig korte ut. Har ikke så mye greie på herreantrekk, har dere noe å foreslå?
Søta Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Synes du skal sende han til en butikk med brudeantrekk! De har peiling og gir mannen din et antrekk som passer hans fasong
anyvold Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Hvis han ikke skal se kort ut bør du velge lik farge på jakke og bukse... Åpen jakke gjør også lenger. Hvis det hjelper å se noen bilder kan du kikke her, dette er min kjære, som også er lav, så kan du se selv hva du synes "forlenger" og "fortynner" en kort mannekropp... http://www.external-beauty.com/frode.htm
Lillemilla Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2005 Hvis han ikke skal se kort ut bør du velge lik farge på jakke og bukse... Åpen jakke gjør også lenger. Hvis det hjelper å se noen bilder kan du kikke her, dette er min kjære, som også er lav, så kan du se selv hva du synes "forlenger" og "fortynner" en kort mannekropp... http://www.external-beauty.com/frode.htm Takk for titten! :D Jeg synes helt klart at det største bildet øverst, nummer 2 i midten og det siste nederst var de beste! Blir det for kjedelig med en mørk dress tro? Hva kan man gjøre med en mørk dress for å live det opp litt, vest inni? :tenketenke:
anyvold Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Det er den nederste siste vi har valgt. Det er en diplomatjakke i brokade (Med flott mønster i glattere stoff). Vesten inni er også brokade. Og så har vi cravat inni, da. Sånn slips-tørkle-sak... Buksa er visste en smokingbukse! Dette hang på samme stativ som sjakettene... Mye finere spør du meg... ! Med skjorte inni og hvite hansker blir det enda bedre Vi prøvde mye før vi fant det vi syntes var fint! Og da stod jeg med klump i halsen, så det var ikke så vanskelig å velge Dra ham med deg og få ham til å prøve masse forskjellig. Du vil merke når du finner PLAGGET! 8)
Miori Skrevet 24. mars 2005 #6 Skrevet 24. mars 2005 Det er en diplomatjakke i brokade (Med flott mønster i glattere stoff). Vesten inni er også brokade. Og så har vi cravat inni, da. Sånn slips-tørkle-sak... Buksa er visste en smokingbukse! 8) Det samme har mannen min valgt, og han er ca 172. :-)
Gjest kverulant Skrevet 24. mars 2005 #7 Skrevet 24. mars 2005 Anyvold... "når du finner PLAGGET" ?????? Det var altså -DU som valgte plagget? Mener du at Lillemilla skal velge for mannen sin? Det er ikke MANNEN som skal finne plagget og falle for det, altså? Kverulantisk gjest på morgenkvisten....
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #8 Skrevet 24. mars 2005 Anyvold... "når du finner PLAGGET" ?????? Det var altså -DU som valgte plagget? Mener du at Lillemilla skal velge for mannen sin? Det er ikke MANNEN som skal finne plagget og falle for det, altså? Kverulantisk gjest på morgenkvisten.... Selvfølgelig skal mannen få velge selv hva han skal ha på seg, men heldigvis har vi ganske lik smak så jeg hadde egentlig stolt på at han ville funnet antrekket med stor A uten meg også. Han derimot uttrykte et ønske om å ha meg med, da speilet har en tendens til å ikke gi det riktige intrykket. Eneste kjipe med det er at jeg også gjerne vil vente med å se antrekket hans..
Lillemilla Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2005 Selvfølgelig skal mannen få velge selv hva han skal ha på seg, men heldigvis har vi ganske lik smak så jeg hadde egentlig stolt på at han ville funnet antrekket med stor A uten meg også. Han derimot uttrykte et ønske om å ha meg med, da speilet har en tendens til å ikke gi det riktige intrykket. Eneste kjipe med det er at jeg også gjerne vil vente med å se antrekket hans.. Dette var selvfølgelig Lillemilla ja.. uvant med innloggingsrutinene her enda!!
anyvold Skrevet 24. mars 2005 #10 Skrevet 24. mars 2005 Anyvold... "når du finner PLAGGET" ?????? Det var altså -DU som valgte plagget? Mener du at Lillemilla skal velge for mannen sin? Det er ikke MANNEN som skal finne plagget og falle for det, altså? Kverulantisk gjest på morgenkvisten.... "Når du finner PLAGGET" trenger ikke bety når DU finner plagget! Det kan bety når en finner plagget, også. Kan kverulere jeg også... Og nei, JEG valgte ikke plagget, VI valgte plagget. Som en enhet! VI valgte noe vi begge syntes var fint. Min mann mener selv at han ikke eier kompetanse til å finne klær han liker eller kler (noe som stemmer helt, uten at jeg mener noe negativt med det), så at jeg var med var helt naturlig. I tillegg er jeg farge-og stilkonsulent og det finner han stor trygghet i. Han vil jo selvfølgelig ta seg best mulig ut på den store dagen han også! Han ville ha meg med. Men selv var jeg veldig opptatt av at HAN likte klærne! At han synes de var fine og at han synes de var behagelige. For det er veldig iktig når han skal gå i dem en hel dag, samt forevige dem på bilder. Når han prøvde klær spurte jeg ham hele tiden hva han synes, men han hadde ingen formening og spurte hva jeg synes. Typisk menn.. Når han fikk på seg det antrekket vi valgte gliste han bredt! Ikke vanskelig å se at han likte det. Han hadde ikke noen annen formening om det enn at han "likte det bedre enn de andre", men kroppsspråket hans fortalte tydelig at dette var PLAGGET. I tillegg komplementerte det kroppsfasongen hans veldig godt. Og han så jo feiende flott ut! Så da var alle fornøyd...! At jeg har sett ham i antrekket før den store dagen bryr jeg meg ikke noe om. Han kommer til å være like flott sett som usett! Men litt forandring kommer det til å være! For det første skal han jo ha skjorte på seg, og hansker. Pluss at klærne blir tilpasset til ham slik at de sitter tilnærmet perfekt. Så ok.. kanskje han blir flottere... Hva Lillemilla skal gjøre har jeg aldri skrevet noe om. Det må bli opp til henne og kjæresten. Kanskje mannen hennes har skikkelig talent for å finne klær som kler ham, og da er det jo bare å sende ham ut på tokt...! Men hvis han er en slik mann som min mann er, som aldri egentlig har tenkt på hva som kler ham eller hva som passer sammen, så kan det hende han trenger litt hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå