AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Kjøpe en kjole med åpen rygg, den var skikkelig fin på! Men så innså jeg at jeg har et BH problem... Kan ikke ha sånn bh med ekstra stropp som går langt ned fordi den åpne ryggen er på hele ryggen... Kan ikke bare dekke til brystvortene med slik teip, fordi fasongen på puppene mine er for rar... Har dere erfaring med sånn klistre-på BHer? Anonymkode: 16a8b...3f8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Jeg synes klistre-BHer fungerer utmerket. Men de krever at du ikke behøver støtte eller løft, bare litt fyll og fasong. Anonymkode: 10e8d...ac9 2
Nerine_ Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Har ikke turt å prøve. Leste en artikkel om ei som hadde opplevd at den satt skikkelig fast og hun ble kjempe sår etterpå. Min hud reagerer på veldig mye, så jeg tenker at det garantert hadde skjedd meg også🙄
Wonders Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 (endret) Har prøvd klistre-på-bh. Funker utmerket, selv om de ikke løfter. De gir en form og gjør at stellet ikke er på egne veier når du beveger deg. Fest bh der du synes det ser pent ut under kjolen. Små lapper over brystvorten er mer ustabilt, og kan gjøre alle andre sjøsyke til tider,,,, Hahahahaa Endret 2. november 2018 av Wonders 1
Roci Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Noe slikt, kanskje? https://www.timarco.com/no/undertøy/bh/magic-wing-bra?colid=004&sizeid=825&ref=googleplano&campaignlogin=gno&gclid=CjwKCAjw6-_eBRBXEiwA-5zHafBgnFYOE_KXa4kt_-whd8ugTvpwWz6fRIIcoskcZub9tIBwAndodhoC5o0QAvD_BwE
Gjest padawan Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 25 minutter siden, Wonders skrev: Små lapper over brystvorten er mer ustabilt, og kan gjøre alle andre sjøsyke til tider Det er vel ikke akkurat den verste sjøsyken som finnes. Det begrenser seg litt hva man kan gjøre av motorboating med klær også.
Wonders Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 5 minutter siden, padawan skrev: Det er vel ikke akkurat den verste sjøsyken som finnes. Det begrenser seg litt hva man kan gjøre av motorboating med klær også. 🤣🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå