Gå til innhold

Beste kontantkort når man IKKE bruker data?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har googlet og googlet, men dette var verre enn det hørtes ut som å finne ut av.

Er det noen her som har kontantkort og som IKKE bruker noe særlig data som kan gi en anbefaling? 

Den eneste faktoren er pris på tale og sms. Ser Telia har et til 99 kr med fri tale og sms, men det er kun gyldig i 14 dager, da blir jo prisen plutselig nesten 200 pr mnd. Det må jo være mulig å få det rimeligere?

De fleste nettsidene jeg kan finne er åpenbart skjult reklame så er takknemlig om noen kan hjelpe 😊

Gjest Hei der
Skrevet

Får jo fri tale,sms,mms og 1 gb til 125 kr hos komplett mobil

Skrevet

Må det være kontantkort? Det skal nesten ingenting bruk til før det blir ganske dyrt, uansett hvilken leverandør du velger. Kontantkort er bare bra hvis du ringer lite selv og ikke bruker data i det hele tatt.

Anonymkode: 67a0f...371

Skrevet

Bestemoren min har kontantkort gjennom Telenor. Det er jo relativt dyrt, men det går ikke ut på dato

Anonymkode: 5ca47...d7d

Skrevet
11 timer siden, Menchit skrev:

Jeg har googlet og googlet, men dette var verre enn det hørtes ut som å finne ut av.

Er det noen her som har kontantkort og som IKKE bruker noe særlig data som kan gi en anbefaling? 

Den eneste faktoren er pris på tale og sms. Ser Telia har et til 99 kr med fri tale og sms, men det er kun gyldig i 14 dager, da blir jo prisen plutselig nesten 200 pr mnd. Det må jo være mulig å få det rimeligere?

De fleste nettsidene jeg kan finne er åpenbart skjult reklame så er takknemlig om noen kan hjelpe 😊

Hvor mye tale og sms trenger du pr mnd?

Anonymkode: 850e1...04d

Gjest Promqueen
Skrevet

Kontantkort er jo det dyreste som finnes til mobil. Er det ikke heller bedre å ha det billigste abbonemnet? Det er jo et par operatører som tilbyr til under 300kr. Telia sitt billigste er på 249kr

Skrevet

Talkmore

Anonymkode: 536ea...1da

Skrevet

Trenger ikke mye verken tale eller sms, må bare ha muligheten til å bruke det. 

Skrevet

Jeg er fornøyd med One Call kontantkort, har hatt det i flere år. Bruker ikke data, og nesten kun bare sms

Skrevet
7 timer siden, Promqueen skrev:

Kontantkort er jo det dyreste som finnes til mobil. Er det ikke heller bedre å ha det billigste abbonemnet? Det er jo et par operatører som tilbyr til under 300kr. Telia sitt billigste er på 249kr

Hvorfor opplyse om et abbo til 249 når TS ikke trenger data? Man kan få fri ringing/sms for 129, evnt. for 99 hvis man ikke skal bruke abbo utenfor Norge. 

Anonymkode: ff4ac...dc9

Skrevet

Er det ikke slik at et kontantkort er gratis å ha, men koster å bruke? Dvs ingen faste utgifter pr mnd ut over det man bruker? Eller tar jeg feil...

Anonymkode: 25f6c...f09

• Liker 1
Skrevet

Hva skal du med mobiltelefon hvis du ikke bruker datatrafikk? 

Anonymkode: 66c8b...dcb

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringe og/eller sende sms.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går faktisk an å ringe med en telefon. 😉

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, Menchit skrev:

Trenger ikke mye verken tale eller sms, må bare ha muligheten til å bruke det. 

Ville isf googlet "kontantkort". De første 20 som kommer opp er alle gode.

Skrevet

Nei, de aller fleste er affiliate sider. De markedsfører det de får best betalt for, så vanskelig å stole på dem i det hele tatt

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:
Er det ikke slik at et kontantkort er gratis å ha, men koster å bruke? Dvs ingen faste utgifter pr mnd ut over det man bruker? Eller tar jeg feil...

De fleste koster noe i måneden eller krever at du fyller på et minimumsbeløp hver måned som du kan ringe for. Før Chess ble slått sammen med Telia ville jeg anbefalt deres, men nå har det blitt dyrere å ringe og sende SMS med dem så jeg vet ikke hva som er best.

Skrevet
6 timer siden, Menchit skrev:

Nei, de aller fleste er affiliate sider. De markedsfører det de får best betalt for, så vanskelig å stole på dem i det hele tatt

Jeg skjønner at du ikke bruker adblock. Jeg får ikke opp en eneste av de.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste koster noe i måneden eller krever at du fyller på et minimumsbeløp hver måned som du kan ringe for. Før Chess ble slått sammen med Telia ville jeg anbefalt deres, men nå har det blitt dyrere å ringe og sende SMS med dem så jeg vet ikke hva som er best.

Kontantkort koster ingenting i mnd.

• Liker 1
Skrevet

Kontantkort koster ingenting i måneden. Det kan være et startbeløp å betale for simkortet men da er det også en liten sum på det. Hos en av operatørene er kravet at det fylles på en gang hver 15.måned hvis ikke sperres nummeret. Du bestemmer selv beløpet du vil fylle på for hvis du gjør det på hjemmesiden deres. 

Anonymkode: afc5f...6b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...