AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Jeg slet litt med et arm problem, siden jeg var i en ulykke i utlandet. Da jeg kom tilbake fra ferien så jobba jeg, men merka at armen ble bare verre og verre. Så jeg gikk til legen og ble mye ut av det undersøkelser osv. Legen ville at jeg skulle sykemelde meg i 1 måned, men jeg sa nei til det og ville helst være på jobb med tilrettelegging, arbeidsgiveren fikk meg en 3 ukers periode med tilrettelegging og ba meg være hjemme den siste uken altså ta sykemelding, jeg sa at jeg vil jobbe , men dem ville ikke det, med tanke på det legen sa og at jeg kan forverre armen. Hva slags inntrykk gir denne innstillingen av meg til arbeidsgiveren? Om du hadde vært eller er sjef hva ville du tenkt om en sånn ansatt? Anonymkode: 0f1b4...9e6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 At du er en som ihvertfall prøver.... Det eneste du må tenke på er å ikke bli en typisk streber. Det er de som skal jobbe UANSETT, men som når de først er på jobb ikke gjør annet enn å syte over hvor vondt de har eventuelt så skjer det at "såret gror saktere" og en opprinnelig 14 dagers sykemelding blir 6mnd tilrettelegging og hyppige egenmeldinger. Har opplevd dette utrolig mange ganger for jobber med en del "Jeg er ALDRIIII syk jeg!" folk. Anonymkode: e30b4...bb9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå