AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Jeg har en kamerat jeg har vært venn med i noen år nå. Før gjorde vi ofte ting sammen, men nå har han samboer og har flyttet ca halvannen time kjøretur unna og jeg ser han veldig sjeldent. Hver gang vi nå gjør noe sammen så er det på mitt initiativ og det er jeg som må kjøre frem og tilbake hver gang. Vi har lenge snakket om et arrangement vi skal dra på sammen, som vi pleide å gjøre sammen før. Spurte han om han fremdeles skulle og han skulle det om jeg skulle dra, men samboeren hans vil også være med. Greit nok det, men det betyr at jeg må dra ut til dem igjen, fordi hunden deres ikke kan være alene så lenge. Jeg forstår det jo men kjenner meg så skuffet og vet ikke vet om jeg vil dra likevel. Det er tre år siden han flyttet og siden da har han ikke besøkt meg en eneste gang, eller vist noe særlig interesse for meg og mitt. Han sier selv at han savner meg noen ganger og har det gøy sammen med meg, så føler ikke det er et hint om at han ikke ønsker noe mer vennskap.. Er jeg veldig barnslig om jeg lar være å dra ut til dem for dette arrangementet, selv om vi egentlig har snakket om å dra på dette i lang tid? Anonymkode: 629f0...360
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Just drop it Anonymkode: cd8b1...003
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Er du kvinne eller mann selv? Anonymkode: 524db...441
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne eller mann selv? Anonymkode: 524db...441 Jeg er kvinne, men har det noe å si? Samboeren hans har selv mannlige venner og virker ikke til å ha problemer med at vi er venner. Anonymkode: 629f0...360
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Det eneste som er barnslig er at du ikke bare tar dette opp med ham. Få det opp i lyset. Anonymkode: 55993...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Det er dårlig gjort når dere har planlagt og snakket om det. Det skjønner du vel selv også. Så får du heller ta opp med ham hvordan du føler det angående vennskapet deres. Du sitter inne med tanker og følelser og blir passiv aggressiv som å bryte avtaler, isteden for å ta opp ting. Skjerpings. Anonymkode: 3c78a...a02
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dårlig gjort når dere har planlagt og snakket om det. Det skjønner du vel selv også. Så får du heller ta opp med ham hvordan du føler det angående vennskapet deres. Du sitter inne med tanker og følelser og blir passiv aggressiv som å bryte avtaler, isteden for å ta opp ting. Skjerpings. Anonymkode: 3c78a...a02 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som er barnslig er at du ikke bare tar dette opp med ham. Få det opp i lyset. Anonymkode: 55993...6ca Han er klar over det og vi har snakket om det før, at jeg synes det er kjedelig at det alltid er jeg som må bevege på meg. Han skjønner det og derfor planla vi å gjøre dette her hvor jeg bor, i tillegg til at det passet bedre da vi begge har et sted å sove her Anonymkode: 629f0...360
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, men har det noe å si? Samboeren hans har selv mannlige venner og virker ikke til å ha problemer med at vi er venner. Anonymkode: 629f0...360 Jo, det kan det hende hun har selv om hun later som hun ikke har det. hva er historien bak at dere er venner da? Har dere en historie som involverer sex el at den ene har vært interessert i den andre? Jeg hadde ikke likt at samboer tilbrakte masse tid alene med en singel veninne. Kall meg gjerne sjalu, men jeg har hatt erfaringer som tilsier at slik naivitet er idiotisk. Anonymkode: ad299...337
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det kan det hende hun har selv om hun later som hun ikke har det. hva er historien bak at dere er venner da? Har dere en historie som involverer sex el at den ene har vært interessert i den andre? Jeg hadde ikke likt at samboer tilbrakte masse tid alene med en singel veninne. Kall meg gjerne sjalu, men jeg har hatt erfaringer som tilsier at slik naivitet er idiotisk. Anonymkode: ad299...337 Vi møttes gjennom skolen for 10 år siden. Men synes uansett ikke det er relevant hvilket kjønn jeg er eller om jeg er singel eller ei. Er vennskapet våres et problem så får han avslutte det og ikke holde meg "på gress". Anonymkode: 629f0...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå