AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Jeg føler de henger over meg hele tiden. De trykker meg ned sosialt, selv om jeg prøver å unngå dem. De svarer med å se/virke irriterte ut når jeg er glad og fornøyd. Og når jeg ikke har det så greit(trett,sliten, stresset osv) så gliser de godt med skadefryd skrevet over hele fjeset.. Jeg er bevisst den at man må passe på å vise dem at man har det bra, men de finner seg raskt andre metoder. De sørger for å komme inn i diverse verv og styrevirksomhet, der jeg også er nødt til å forholde meg til dem. Og da koser de seg godt, der de sammen later som de er noe ekstra. De skal for all del få gjøre som de vil, men jeg ønsker nå at de gir slipp på meg. Å snakke med dem vil aldri funke, da jeg vet at de vil benekter for alt. Har dere noen "hemmelige" knep på lager, som kan føre til at disse personene slipper grepet sitt på meg? Jeg er veldig bevisst på hvordan jeg fører meg ute blant andre, for at de ikke skal lukte at jeg er svak/offer osv.. Jeg passer på å snakke og henge med personer som er greie å være rundt, og da kan dere tro narsissistene følger godt med.. På den måten føler jeg at de ikke er helt ferdige med meg.. Anonymkode: 4dd44...9c9
Drakan Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Hva med å ikke bry deg om dem? Jeg hadde kuttet dem ut.
SoWhat? Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Hvor mange narsissister henger over deg egentlig? Det er ikke akkurat vanlig at en er omringet av flere.. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Jeg har litt vanskelig for å tro at mennesker som i utgangspunktet driter i andre, er som veps på sukker på akkurat deg. Sliter du med paranoia tilfeldigvis? Anonymkode: f0dc8...58a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå