AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Del Skrevet 31. oktober 2018 På 60 grader og kun grytekluter sammen i maskinen? Eller er det noen annen måte som man kan vaske de på en hygienisk måte? Anonymkode: 9c2ba...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Del Skrevet 31. oktober 2018 På 60 saman med håndklær. Dei skal da ikke være sterile! Anonymkode: 21942...707 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Del Skrevet 31. oktober 2018 Du kan seriøst ikke mene at du tenker vaske et par grytekluter alene i maskinen?? Hva skjer med folks evne til å tenke miljø liksom..Maskina skal heller ikke gå med så lett vekt. Vask dem sammen med andre ting som går på 60 om de er farget, eller vask lyse grytekluter på 90, med hvitvaks håndkler/sengetøy f.eks om du ønsker ha dem sterile (totalt unødvendig og sliter på gryteklutene) Anonymkode: cfc62...e98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Del Skrevet 31. oktober 2018 60 med håndklær Anonymkode: 77c68...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 1. november 2018 #5 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg vasker de sammen med microkluter og kopphåndklær på 90 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Del Skrevet 1. november 2018 I noen av de nyeste melerte bomullsgarntypene står det faktisk at de skal vaskes på 30 grader. Det blir jo ikke skikkelig rent da, så jeg tar sjansen og vasker dem på 60 med håndklær. Noen ganger farger garn av de første gangene og da må en bruke skjønn, ellers blir vasken preget. Det er forskjell på grytekluter som brukes hardt, som blir møkkete og de som brukes pent og nærmest er til pynt på veggen. Anonymkode: 93651...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 1. november 2018 #7 Del Skrevet 1. november 2018 Blir grytekluter så møkkete at de trenger 60 og 95 grader vask? Mine vaskes på 40 sammen med andre klær. Nå vet ikke jeg hvordan dere bruker grytekluter, men jeg klarer iallefall å bruke de uten at de blir klinete av mat eller andre ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #8 Del Skrevet 1. november 2018 5 minutter siden, EvaLena skrev: Blir grytekluter så møkkete at de trenger 60 og 95 grader vask? Mine vaskes på 40 sammen med andre klær. Nå vet ikke jeg hvordan dere bruker grytekluter, men jeg klarer iallefall å bruke de uten at de blir klinete av mat eller andre ting. Det klarer ikke jeg. Altså, samme hvor forsiktig jeg er, så havner de jevnlig i maten. Uansett. Jeg tror det er av samme grunn som at jeg alltid blir våt på magen når jeg vasker opp. Alltid og uten unntak. Gryteklutene kjøres på 60 sammen med håndklær. Anonymkode: fe677...40c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 1. november 2018 #9 Del Skrevet 1. november 2018 Har bare «grytekluter» i silikon og de kjører jeg i oppvasmaskinen hvis det trengs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 1. november 2018 #10 Del Skrevet 1. november 2018 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Har bare «grytekluter» i silikon og de kjører jeg i oppvasmaskinen hvis det trengs. Samme her, synes det er mer praktisk med de i silikon som bare slenges rett i oppvaskmaskinen når de er møkkete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2018 #11 Del Skrevet 1. november 2018 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Har bare «grytekluter» i silikon og de kjører jeg i oppvasmaskinen hvis det trengs. 3 minutter siden, Marillia skrev: Samme her, synes det er mer praktisk med de i silikon som bare slenges rett i oppvaskmaskinen når de er møkkete. Me too! Er mye mer lettvint, og de kan også brukes som kjeleunderlag ved behov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #12 Del Skrevet 1. november 2018 *Har gått over til å kun bruke kun silikon grytelapper og de hiver jeg i oppvaskmaskinen ved behov. Syns aldri jeg fikk vanlige grytekluter i stoff eller garn helt rene, eller så krympet de, mistet fasong osv. Anonymkode: be93a...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå