AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Så jeg har dette skoleåret valgt å gå på folkehøgskole. Til nå har det vært veldig greit, og på hele skolen har flere folk fått venner og blitt kjente. Jeg trives best i eget selskap, og sitter mye alene, men føler samtidig jeg burde være mer sosial. Det er bare at jeg ikke helt klarer å få det til, for jeg føler folk har blitt så etablerte med gjenger osv. Folk sitter sammen og spiller eller drar til kjøpesenteret sammen. Jeg har så langt ikke gjort noen av delene, og har egentlig generelt vært veldig asosial. Sittet for meg selv med pc-en, eller gått turer alene. Som sagt trives jeg jo for det meste slik, men føler jeg burde gjøre litt mer med andre. Har fått kommentarer fra både medelever og ansatte på at de syns jeg ser så alene ut, og samtidig kjenner jeg at jeg noen ganger kunne tenke meg å gjøre litt ting sammen med andre også. Men klarer bare ikke å få det til siden jeg er litt sjenert, og har aldri hatt så mye skikkelige venner. Anonymkode: 825e3...a5b
Chantielle Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 (endret) . Endret 9. april 2019 av Nettvenn 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå