Gå til innhold

Hva heter denne paraplyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min hadde en veldig bra paraply som jeg klarte å rote bort.. Tenkte å overraske ham ved å kjøpe en ny, HVIS jeg finner den da! Den var kjøpt i 2010 tro jeg, og jeg tror den kostet litt. Den fantes i både liten og stor modell, altså typ en som ble sånn liten når man foldet den sammen og som ble like lang som selve stangen. De fantes i sort og andre farger (ensfarget). Ved at Expert (av alle steder!) solgte den en stund her i byen jeg bor i. Husker ikke hva som var så bra med den, men den var liksom VELDIG bra. Luuurer på om det kanskje var en knapp man trykte på for å åpne og lukke paraplyen? Og så var den veldig god mot vær og vind. Herregud, dette er helt teit, men. Er det noen som har peiling på hvilken paraply dette er??? 

Anonymkode: 18041...681

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min hadde en veldig bra paraply som jeg klarte å rote bort.. Tenkte å overraske ham ved å kjøpe en ny, HVIS jeg finner den da! Den var kjøpt i 2010 tro jeg, og jeg tror den kostet litt. Den fantes i både liten og stor modell, altså typ en som ble sånn liten når man foldet den sammen og som ble like lang som selve stangen. De fantes i sort og andre farger (ensfarget). Ved at Expert (av alle steder!) solgte den en stund her i byen jeg bor i. Husker ikke hva som var så bra med den, men den var liksom VELDIG bra. Luuurer på om det kanskje var en knapp man trykte på for å åpne og lukke paraplyen? Og så var den veldig god mot vær og vind. Herregud, dette er helt teit, men. Er det noen som har peiling på hvilken paraply dette er??? 

Anonymkode: 18041...681

Denne? https://www.power.no/hjem-og-fritid/reisetilbehoer/gotravel-reiseparaply/p-260505/

Anonymkode: 6cc3e...a1b

Skrevet

Vet ikke hvilken paraply du snakker om i HI, men Knirps lager veldig gode paraplyer, som er supre mot vær og vind. 

Skrevet

Enklere liv har en stormparaply som holder seg meget godt i vær og vind.

Orkanparaply Gustbuster

Anonymkode: d116c...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...