AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Her skal jeg velge mellom: Cookies - hjemmelagde🤤 Lavkarbosjokoladekake med glasur - ikke hjemmelagd🤤 En pose med gelégodis🤤 Anonymkode: 087d0...fb5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Tipper det blir amerikanske pannekaker mad egg og bacon :D. Anonymkode: 5ebb9...422
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Jeg har ikke cheat day. Jeg spiser sunt alle dager, og om jeg en dag føler for å spise litt godteri eller et kakestykke har jeg ingen kvaler med å gjøre det. Anonymkode: 39f1c...cea 1
Inwe Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Har ikke cheatday, men forsøker stort sett å spise sunt på hverdagene. I morgen er det Halloweenfest på jobb, så da blir det øl, chips og mulig noe søtt Det blir nok det denne helgen da jeg bor alene i 4 uker nå og trenger ikke kjøpe inn snacks til kun meg.
Gjest Atom Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Her blir det brus, pizza, potetgull og sjokolade. Kanskje 2 tacobaguetter til lunsj også.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 Er cheat-dag vanlig? Vet ikke hva som regnes som cheat og ikke, men pleier å ta en øl til Nytt på Nytt fredagskvelden. Anonymkode: 94127...355
Rainbowdash_90 Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 (endret) Polarbrød med nugatti. Men jeg kan spise godteri eller annet godt når som helst. Hovedsaklig spiser jeg sunt. Så det går greit å skeie ut. Jeg skeier alltid ut på lørdag. Så blir det av og til noe godt andre dager også. Endret 1. november 2018 av Rainbowdash_90
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #10 Skrevet 1. november 2018 Har ingen cheat-dag. Onsdag er derimot min Dolmio-dag😊. Anonymkode: c0ad7...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 Har ikke lenger cheat days, da jeg holder på med en livsstilsendring og opplever å legge godt på meg igjen etter slike dager. I tillegg til å få kviser, utslett og å føle meg dårlig generelt. Nå lager/kjøper jeg sunn snacks som jeg og familien kan spise i helgen. Denne helgen blir det: alpro soya sjokolade mousse, jordbær/bringebærmousse ala Berit Nordstrand (med egg, avocade, fryste bær og banan, honning, kjempegodt!), nugatti til brød ala Berit Nordstrand (laget av nøtter, mørk sjokolade ++), alpro iskaffe, alkoholfri øl, friterte løkringer og qunioa chips. Nam😋 Anonymkode: bf8d0...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå