Isbiten Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Jeg sliter med ekstremt lavt selvbilde, og det gir utslag i sterke depresjoner til tider. Klarer da ikke at andre ser på meg, for innbiller meg hva de tenker, og det er ikke pene tanker. Det gjør meg til en tidvis inneslutta person, en som ikke kan vise følelser og glede over så mye. Annet enn kjæresten min. Kjæresten min er verdens herligste gutt, og gjør ikke annet enn å vise støtte og forståelse. Det som er problemet, er at han føler det er HANS feil at jeg ikke synes bedre om meg selv. Han presterer liksom ikke godt nok, i hans øyne. Men det er så feil! Hvordan skal jeg få ham til å forstå at den jeg er sammen med ham, er den jeg vil være ellers i livet også. Med ham er jeg vakker!
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 ehm... du har et problem, og du spør hva du kan gjøre for å få han til å føle seg bedre? jaja...
Isbiten Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2005 Hvis han føler at mine problemer er hans skyld, da har han et problem, skapt av meg. Spørsmålet mitt gikk på hvordan jeg kunne unngå å gi ham skyldfølelse for mine problemer. "jaja"? Hva skal det bety?
Tekumseeh Skrevet 24. mars 2005 #4 Skrevet 24. mars 2005 Prat med han om hvordan du har det, så vil han forstå at problemet ikke ligger hos han. Det høres ut som også han sliter litt med selvtilliten..
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2005 #5 Skrevet 24. mars 2005 Du må forsikre han om at det ikek er hans skyld.. Virker veeldig snill han typen din må jeg si. Tror aldri noen av mine ex engang hadde tenkt den tanken
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #6 Skrevet 24. mars 2005 Til Isbiten: :trøste: Her er en tråd du kansje har lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå