Gå til innhold

"jeg har følt lenge at det er noe med han/henne som ikke stemmer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er  det med folk som tror de har følt at andre har dårlige hensikter? men så har de betrodd seg til disse så lenge? 
Det er først etter at de finner ut at personen er mindre bra at de plutselig får det for seg at de ikke var bra. 
Jeg føler det ofte med en gang og tar avstand, men jeg har noen i kretsen min som nesten er besatt av å finne personer som kan mye om livet. Det er snakk om den alternative verden her. Min bekjente oppsøker altså miljeør der man fort kan bli hjernevasket, og tror gang på gang at hun har funnet den rette...men så kommer mindre bra ting frem, og vedkommende tror at hun har følt riktig hele tiden. "jeg føler det er noe med han/henne" sier hun, og det er jo det jeg har kjent hele tiden! Men for ikke lenge siden var ALT denne personen sa det eneste rette jo! Jeg blir så irritert av slike folk!

Anonymkode: ecb9a...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk ser seg ofte blind når de finner kvaliteter de liker eller ser etter. De overskygger lett for de mindre gode kvalitetene som kanskje er like tilstedeværende for andre, som ikke ser eller leter etter noe spesifikt. 

Det blir på en måte likt som de "synske" du ser på TV hvor de gjetter "riktig" for vilt fremmede personer. Personen som oppsøkte husker stort sett kun tingene de traff på, men aldri hvor mange ting de ikke traff på.

Skrevet
1 time siden, Ivy skrev:

Folk ser seg ofte blind når de finner kvaliteter de liker eller ser etter. De overskygger lett for de mindre gode kvalitetene som kanskje er like tilstedeværende for andre, som ikke ser eller leter etter noe spesifikt. 

Det blir på en måte likt som de "synske" du ser på TV hvor de gjetter "riktig" for vilt fremmede personer. Personen som oppsøkte husker stort sett kun tingene de traff på, men aldri hvor mange ting de ikke traff på.

men personen jeg kjenner, går på det gang på gang!! jeg blir litt irrtert. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men personen jeg kjenner, går på det gang på gang!! jeg blir litt irrtert. 

Høres ut som hun er tungt inne i det "alternative", da er det kanskje ikke noen bombe at hun er lettlurt?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lutetium 71 skrev:

Høres ut som hun er tungt inne i det "alternative", da er det kanskje ikke noen bombe at hun er lettlurt?

Men jeg er litt inni det alternative selv. men ikke slik  at jeg tror på klarsynte osv. Jeg tror vi har livsoppgaver, det har jeg egentlig fått bevist. 
Men jeg finner ikke filmer av en eller annen person som hjernevasker folk på nett! 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er litt inni det alternative selv. men ikke slik  at jeg tror på klarsynte osv. Jeg tror vi har livsoppgaver, det har jeg egentlig fått bevist. 
 Men jeg finner ikke filmer av en eller annen person som hjernevasker folk på nett! 

Vi er egentlig enige.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livsoppgaver? Fra hvem? 

Anonymkode: f6407...1ad

Skrevet

Mennesker dømmer andre altfor lett. Det skal ikke mye til for å "føle"  at noen er noe utifra hva det nakne øyet ser. Tror bare vi er altfor eksponert for alt i denne gale verden. Det gjør vel oss bare overtroiske til å tro at 'huuuu der eller haaaan der er nok sånn'. Gammelt ordtak : " Never ever judge a book by its cover " 

Anonymkode: c9a67...6be

Skrevet

Ser på slike folk som dum i liten grad

Mann blir ikke fysisk «blind» når mann møter noen med 1 eller 2 gode kvaliteter, mann velger selv å stenge ute de dårlige sidene eller ikke. 

Er selv piss lei av å trøste venniner/familie som gang på gang blir skuffet over menn, og da hopper de på den første de møter. 

Kan vær de tar det de får fordi de tror de ikke vil få noe bedre? Ikke vet jeg, men for meg er de dum :)

Anonymkode: 5234d...77c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livsoppgaver? Fra hvem? 

Anonymkode: f6407...1ad

godt spørsmål, men det vet jeg ikke. det kan jo hende vi er i en annen dimensjon når vi er døde. Har hørt at jorden er stedet vi har våre hardeste skoler. HVEM som gir oss oppgavene vet vi ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...