Gå til innhold

Jeg føler at hele livet handler om hvilket kjønn vi er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, og faktisk så straffes vi uansett hvor i verden vi holder til. 
I Norge SKAL vi vise takknemlighet fordi mennene var så rause å gi oss likestilling. Vi skal være takknemlige for at vi bor her og voks opp her..det er tross alt verdens beste land for kvinner, ved siden av noen andre land. 
Utenladske menn kan kanskje ha dårlig kvinnesyn på den måten at hun ikke skal være fri,  hun tilhører han og har oppgavene sine hjemme. 
Så kvinnen skal noen steder være direkte underdanig. Men her i Norge, har norske menn krav på oss fordi de er norske. Vi er landsforrædere dersom vi velger noe annet. 
Så samme faen hvem vil velger som partner, eller hvilket land vi bor i, straffer det seg å være kvinne. 

En mann sa også til meg for mange år siden at grunnen til at norske menn ofte bankes opp av utlendiner og ikke omvendt, så er det pga damene det også. Det er fordi norske menn er snille med damene. Så også der har vi skylden. 

Anonymkode: 6918b...532

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste problemet ditt er offerrollen, og den har du valgt selv.

Er fornøyd med å leve som kvinne i Norge, ingen krever takknemlighet av meg og jeg krever det ikke av dem heller.

Anonymkode: a784d...7a6

• Liker 30
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste problemet ditt er offerrollen, og den har du valgt selv.

Er fornøyd med å leve som kvinne i Norge, ingen krever takknemlighet av meg og jeg krever det ikke av dem heller.

Anonymkode: a784d...7a6

👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 1
Skrevet

Har du penis er du mann

Har du vagina er du kvinne

Så enkelt er det

Anonymkode: 9e1b0...6e0

• Liker 5
Skrevet

Vel fødselsraten i vesten stuper og muslimer tar sakte men sikkert over.

Dere er heldige som lever nå, en dag når muslimene overtar Skandinavia kommer kvinner til å få mindre rettigheter.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, hocane skrev:

Dere er heldige som lever nå, en dag når muslimene overtar Skandinavia kommer kvinner til å få mindre rettigheter.

men der har vi det jo!! Vi kvinner må være så takknemlige for at vi er i vesten nå! 
Men jeg tror ikke all verdens muslimske kvinner er bare ulykkelige heller.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men der har vi det jo!! Vi kvinner må være så takknemlige for at vi er i vesten nå! 
Men jeg tror ikke all verdens muslimske kvinner er bare ulykkelige heller.

Både menn og kvinner burde være takknemlige for at vi har så god levestandard som vi har.

• Liker 3
Skrevet

Både menn og kvinner burde være takknemlige for hvordan vi har det i Norge. Men er jo enig med deg, så lenge menn voldtar fler kvinner enn motsatt - vil det alltid være behov for feminisme, og vi har en lang vei å gå. Og det er en klar fordel ved å være mann, kontra kvinne. Vi har behov for ektreme holdningsendringer, det er åpenbart. Men som mann kan jeg jo si at kjønn er en stor del av livet vårt også, selv om vi ikke er undertrykt sik som dere. 

Anonymkode: 76ebb...193

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både menn og kvinner burde være takknemlige for hvordan vi har det i Norge. Men er jo enig med deg, så lenge menn voldtar fler kvinner enn motsatt - vil det alltid være behov for feminisme, og vi har en lang vei å gå. Og det er en klar fordel ved å være mann, kontra kvinne. Vi har behov for ektreme holdningsendringer, det er åpenbart. Men som mann kan jeg jo si at kjønn er en stor del av livet vårt også, selv om vi ikke er undertrykt sik som dere. 

Voldtektsmenn vil eksistere dersom vi har feminisme eller ikke.

Det hjelper ikke å "lære" menn til ikke å voldta. De fleste menn voldtar ikke og er fullstendig klar over at det er galt og ville aldri engang vurdert å utføre en sånn handling.

Men voldtektsmenn vil voldta uansett hva vi gjør. Akkurat som det alltid vil eksistere drapsmenn, gamblere, tyver. 

Men det finnes ting kvinner kan gjøre for å unngå å havne i en slik situasjon. Ikke gå alene hjem sent om kvelden, ikke ende opp fullstendig dritings så du mister kontroll både mentalt og fysisk, ikke gå for "slutty" kledd. 

• Liker 6
Skrevet

Litt morsomt at i dyreverden er det hunnkjønnet som ruler🐯

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, hocane skrev:

Det hjelper ikke å "lære" menn til ikke å voldta. De fleste menn voldtar ikke og er fullstendig klar over at det er galt og ville aldri engang vurdert å utføre en sånn handling.

Men voldtektsmenn vil voldta uansett hva vi gjør. Akkurat som det alltid vil eksistere drapsmenn, gamblere, tyver. 

Men det finnes ting kvinner kan gjøre for å unngå å havne i en slik situasjon. Ikke gå alene hjem sent om kvelden, ikke ende opp fullstendig dritings så du mister kontroll både mentalt og fysisk, ikke gå for "slutty" kledd. 

Da må vi gi grats taxi til alle kvinner på vei hjem fra jobb om kvelden ol da? hadde sikkert blitt et hylekor uten like fra mannegruppa ottar.... Og du har ikke særlig mye IQ eller samfunnsforståelse om du tror at kun slutty/pene kvinner blir voldtatt. Og jo, måten vi oppdrar barn på, påvirker voldtektstatestikken. Måten vi tuller på, påvirker voldtektstatestikken. Måten vi snakker med andre menn på, påvirker voldtektstatestikken. Det er ikke bare lettkledde fulle kvinner som blir voldtatt, det er normale folk på vei hjem fra jobb. Døttre, koner, søstre. Vi oppdrar gutteunger til å bli menn. Om vi tuller om voldtekt, spytter vi på andres liv. 

Så lenge det er flere kvinner som blir voldtatt enn menn, er vi ikke kommet dit vi burde - og feminisme er livsviktig. Bare det at noen kan komme med kommentarer som det du nettopp gjorde, sier sitt. Vi er alt for overpriviligerte, og har det alt for trygt og lett til å kunne sette oss inn i hvordan det er å være kvinne. Vi vil aldri frykte for livet vårt på vei hjem fra jobb. Helt til det blir realiteten for alle, kan ikke vår priviligerte gruppe si noe annet. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, hocane skrev:

Er du hundre prosent sikker?

Anonymkode: 8d018...48d

Skrevet (endret)
1 time siden, hocane skrev:

Det burde finnes bedre  tiltak i samfunnet som kunne motarbeide holdninger som dette!

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det burde finnes bedre  tiltak i samfunnet som kunne motarbeide holdninger som dette!

Når jeg leser svarene til vedkommende så ser jeg ihvertfall at dårlige holdninger mot kvinner ikke bare gjelder muslimske menn .

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Voldtekter vil alltid skje, og ingen tiltak vil få slutt på voldtekter. Men jeg er tildels enig det "Hocane" skriver, kvinner på fylla oppfører seg som regel som katter som har løpetid og kler seg utfordrende og da må man også kunne regne med voldtekt.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser svarene til vedkommende så ser jeg ihvertfall at dårlige holdninger mot kvinner ikke bare gjelder muslimske menn .

Hvorfor tror du at asistiske eller muslimske kvinner er generelt lykkeligere enn hva vestlige kvinner er?

Anonymkode: e574d...3b5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Voldtekter vil alltid skje, og ingen tiltak vil få slutt på voldtekter. Men jeg er tildels enig det "Hocane" skriver, kvinner på fylla oppfører seg som regel som katter som har løpetid og kler seg utfordrende og da må man også kunne regne med voldtekt.

Hvorfor tror du at asistiske eller muslimske kvinner er generelt lykkeligere enn hva vestlige kvinner er?

Vi skal aldri slutte å forebygge voldtekt da vi lever i et sivilisert samfunn.

Når det gjelder Mons har vi alltid «fikset» det problemet. 

Hvorfor tror du kvinner i vesten velger det livet som de selv ønsker å leve? Tiden er moden for å få mannfolk inn i heimen 😏

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i helvete skrev jeg at de er lykkeligere? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, nirvania skrev:

Litt morsomt at i dyreverden er det hunnkjønnet som ruler🐯

Jeg vil legge til at hannhunder er lettere å dressere enn tisper.

Tisper blir ofte brukt som lederhund i hundekjøring..

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at feminismen aldri vil få særlig aksept er fordi feminister ikke har skjønt at menn også har sine skamhistorier som de aldri snakker om.

Det er også helt bak mål å snakke om å lære menn å ikke voldta. For det første er det ikke bare menn som er voldelige og for det andre er det en trygg og god nok oppvekst som er den beste forsikringen mot at barn blir voldelige voksne.

Anonymkode: e902c...06b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...