Gå til innhold

Noen som har reist med wizzair? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at man må skrive ut boardingpass. Er det ikke nok å ha dem i appen? Og hvordan gjør man ev. dette?

Skal mellomlande. Synes all informasjon er litt vanskelig. Men man får vel sjekket inn bagasjen helt til endelig destinasjon? 

Anonymkode: 174e3...986

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg synest det var et f.... selskap og gjør det aldri mer igjen.  Norwegian føles som super-luxus i forhold. 

Anonymkode: 5b20f...a7a

• Liker 1
Skrevet

hvordan man gjør det? Iallefall på den flyplassen jeg går til så skriver du inn "koden" fra appen inn på den maskinen du møter på flyplassen. Der får du ut en lang lapp som du henger på bagasjen din

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg synest det var et f.... selskap og gjør det aldri mer igjen.  Norwegian føles som super-luxus i forhold. 

Helt enig,  og jeg er ikke kresen en gang, men aldri mer.

Anonymkode: 64440...90b

• Liker 1
Skrevet

Men hva er egentlig poenget med å bruke mer eller mindre ukjente selskaper, isteden for å betale for store vel-etablerte for eksempel Norwegian, SAS eller British Airways 

Anonymkode: dbff4...ee6

Skrevet

reist mye med wizz og eneste "abereet" er at du MÅ betale for bagasje, ellers er det kliss likt alle andre selskap som flyr i dag..

Skrevet

Har flydd med dem 3-4 ganger, og er utelukkende fornøyd. Så lenge man vet hva man har å forholde seg til. Boardinkortet måtte være på papir, var gebyr om du ikke hadde dette på flyplassen (kan være endret). Man får tildelt sete. Og også handbagasje koster en del. 

Er forøvrig på fly 2-4 ganger i uka, så har en god del å sammenligne med. 

Anonymkode: ca2f6...3a2

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er egentlig poenget med å bruke mer eller mindre ukjente selskaper, isteden for å betale for store vel-etablerte for eksempel Norwegian, SAS eller British Airways 

Anonymkode: dbff4...ee6

Hvorfor ikke? Når man kan spare mye penger. Og flyet forøvrig ikke skiller seg fra det selskapene du nevner bruker. Om noe er flyene bedre. Snittalderen på flåten er evigheter bedre enn SAS og BA sin. 

Eneste fordelen jeg ser er om man ønsker å unngå sekundære flyplasser. (men det må man jo også gjennom med Norwegian). Eller setter stor pris på flymaten. Nå må man jo til og med betale for bagasje hos SAS... 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har flydd med dem 3-4 ganger, og er utelukkende fornøyd. Så lenge man vet hva man har å forholde seg til. Boardinkortet måtte være på papir, var gebyr om du ikke hadde dette på flyplassen (kan være endret). Man får tildelt sete. Og også handbagasje koster en del. 

Er forøvrig på fly 2-4 ganger i uka, så har en god del å sammenligne med. 

Vi reiste med Wiss i September og Oktober og hadde bordingkortet på appen..

Skrevet
25 minutter siden, Carrot skrev:

Vi reiste med Wiss i September og Oktober og hadde bordingkortet på appen..

Mener sist tur var sommeren for 1,5 år siden. Så da har de endret policy. 

Det er bra. For den regelen var bare ren idioti. 

Skrevet

Kan ha boardingpass på appen. Håndbagasjen vår måtte sjekkes inn, men man fikk ha en veske med det mest nødvendigste med seg ombord. 

Synes det fungerer fint å reise med wizzair. 

Anonymkode: d490d...df9

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2018 den 21.25):

Spesielt nå...

Anonymkode: 0b454...0da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...